Adamita

Kilépés - Belépés

Kérdés

Az lenne a kérdésem hogy vettem önnöknél egy készüléket Arany Kártyás mellé!Viszont mivel számhordozással jöttem át így a másik szolgáltatónál átirattuk a nevet arra aki mellé átjöttem!és ez volt pénteken!És nekem a boltban azzal hitegettek hogy hétfőre már müködni fog a szolgáltatás mert addigra áttáll a dolog!Na már most itt vagyok Kedd reggel viszont a telefon azt irja "Nincs szolgáltatás"!!!Ilyenkor mi a teendő?! Mivel elég fontos lenne a használása és nem 2 forintot fizetek havonta!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Szia. Javaslom hívd a 0630 9 30 30 30 as telefonszámot. Itt tájékoztatnak mindenről.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Adamita, van változás? elvileg 1 munkanap, amíg a korábbi szolgáltatód eldöntheti, hogy elenged-e, az újnak újabb 1 arra, hogy megoldja a számhordozást, hacsak nem kérsz későbbi időpontot (nálad ugye az utóbbi nem játszik). viszont ha a korábbi szolgáltatód nem enged el, mert tartozol, hűséged van, ilyenek, akkor ez értelemszerűen megnöveli az átfutás időt :robotsad: elvileg ilyenkor persze kapsz tájékoztatást (sms-ben?), de ha nincs változás (= a régi kártyád él, hívható, az új még nem, ami azt jelzui, hogy elakadt a folyamat, vagy netalán már egyik sem él, ami valami kártyahibára is utalhat), a helyedben én nem várnék, hívnám a 1430-at, hogy legyenek kedvesek megnézni...

 

ja, telóban ugye benne van az új kártya, és ki-bekapcs volt?:robothappy:

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most