E1234 Posztolva ekkor: június 3. Megosztás Posztolva ekkor: június 3. Áramszünet után az IPTV nem tud internethez csatlakozni. Router, set top box újraindítva többször, de semmi változás. A helyi hálózathoz csatlakozik, az IP címet nem találja. Mit lehet tenni ilyenkor? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 3. Telekom Megosztás Posztolva: június 3. Kedves @E1234, Ha az újraindítás továbbra sem hoz eredményt hibabejelentés rögzítését tudjuk javasolni. Ezt ügyfélszolgálati felületeinken megteheted vagy akár nekünk is elküldheted privát üzenetben MT azonosítódat és kapcsolattartási mobilszámodat és továbbítjuk illetékeseink irányába. ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
E1234
Áramszünet után az IPTV nem tud internethez csatlakozni. Router, set top box újraindítva többször, de semmi változás. A helyi hálózathoz csatlakozik, az IP címet nem találja. Mit lehet tenni ilyenkor?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.