Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Instabil kábeles internet


abypeti

Kérdés

Üdv,

Költözés miatt az új helyen múlt hónapban lett megigényelve a gigás kábeles (csak ez elérhető) net. 2 hete költöztünk be, azóta folyamatosan instabil az internet, rendszeresen ledobál, megszakad mind a wifi, mind az ethernet percekre, majd magától helyreáll. Ez home office révén (meg amúgy is, gaming, stb) nagyon frusztráló. HGW-t jópárszor újraindítottam, rebootoltam, nem segít.

Mivel a router haladó beállításai szinte teljesen le vannak korlátozva, ügyeskedni se lehet, így jobbára csak DOCSIS logot tudok küldeni. Nekem KOAX kábel hiba a tippem ezek alapján. Kérem nézzenek utána, ha kell, küldjenek technikust, ha máshogy nem megoldható, mert így se dolgozni, se szórakozni nem lehet kis túlzással. Köszönöm!

DOCSIS log a mai napról:

Thu Jun 19 09:31:40 2025
82000400
Critical (3)
Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:09:52 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:29:43 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:30:02 2025
74010100
Notice (6)
CM-STATUS message sent. Event Type Code: 4; Chan ID: 26 30; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: N/A.;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:34:14 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:34:14 2025
82000500
Notice (6)
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:34:15 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:34:15 2025
82000500
Notice (6)
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:39:33 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:39:55 2025
82000400
Critical (3)
Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:39:55 2025
82000500
Notice (6)
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:51:53 2025
82000400
Critical (3)
Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:52:53 2025
82000500
Notice (6)
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:54:53 2025
82000600
Notice (6)
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Thu Jun 19 10:54:53 2025
82000800
Critical (3)
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 2;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia!

Ahhoz, hogy hibabejelentésedet rögzíthessük és továbbítani tudjuk műszakis kollégáink felé, kérjük privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, valamint egy elérhetőségi mobilszámot, amin szükség esetén fel tudnak hívni munkatársaink. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...