Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Xiaomi Note 14 Pro Frissítés


Rácz Sándor Ferenc

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Sándor Ferenc! Elsőként azt javasoljuk, hogy a készüléken végezz el egy gyári visszaállítást, és utána próbáld meg elindítani a szoftver frissítését (mobilinternet vagy Wi-Fi hálózat legyen elérhető eszközödön). Probléma esetén a gyártóval szükséges egyeztetni. Továbbá, lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni eszközöd, ha online rendelted, amivel kapcsolatban itt találsz bővebb információt, ha esetleg szükséges. ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia,

Már végeztem gyári visszaállítást, azért nem értem az egészet, mert kb 4 napja hoztam ki a készüléket, tehát ezek alapján csak remélni tudom hogy nem hibás készüléket kaptam, árusítanak. Ha tényleg hibás lenne a készülék kicsit furcsának találnám, mert az iphone 15 plus amit önöktöl vásároltam az sem bírt többet mint 3 hónap, és az elsö két hétben már jelentkeztek hibák. A tmx-nek pedig hiába küldöm sajnos javíttatásra, mert nem a hibaelhárítás a cél, hanem a legkisebb esztétikai hiba megkeresése, a javítás elkerülése, és a garancia, jótállás megvonása, a legkisebb sérülésekre, hajszálkarcokra hivatkozva.

Jelenleg nem tudom van-e lehetöség, megnézni kideríteni, hogy az én újonnan vásárolt készülékem, miért nem kap frissítéseket? Az iphone 15 plus kapcsán pedig, jelenleg a szakértöi véleményre várunk, hogy tudjuk tovább vinni az ügyet.

Üdv,

Sándor

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...