Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 10. Telekom Megosztás Posztolva: október 10. Szia @István1996, Sajnáljuk, hogy a frissítés nem oldotta meg a hibát. A témával kapcsolatban egyeztetünk illetékeseinkkel, válaszunk elküldéséig szíves türelmedet kérjük! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 10. Telekom Megosztás Posztolva: október 10. Kedves István1996! Köszönjük a jelzésedet, és sajnálattal olvassuk, hogy a frissítés nem oldotta meg a korábbi problémát. Továbbítottuk kérdésedet illetékes kollégáinknak, és azt a tájékoztatást kaptuk, hogy az általad tapasztalt hiba javítására októberben érkezik egy újabb frissítés. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet! ^Gabi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
István1996 Posztolva: 1 órája Szerző Megosztás Posztolva: 1 órája Üdvözletem! Ismét érdeklődöm hogy sikerül-e végre valami megoldást kitalálni a készülék hibájának a javítására? Nem jött azóta frissítés és még mindig nem tudom használni a készüléket. El kezdtem azon gondolkodni hogy vissza viszem a Telekom üzletbe és kártérítést fogok kérni ez ügyben mert ha bár üzemel a telefon de használni nem tudom. Nyomatékosan megkérném önöket hogy legyen orvosolva ez a hiba mert ez így nem telefon, számomra fontos a bluetooth benne ami jelenleg nem működik. Legyen már végre vége ennek a huzavonának mert kb fél éve nem tudom használni a készüléket. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.