Ugrás a tartalomhoz
  • 0

HBO Max - Max


OZZY

Kérdés

Android Tv szolgáltatásom és 2 STB modem eszközöm van.

Android 12 alatt fut mindkettő.  Az egyiken rendszer frissítés száma: 19.28 a másikon 19.33.

A 19.28 alatt a HBO Max alkalmazás tökéletesen fut, a 19.33 alatt telepítést kér, amit ha elindítok, akkor kiírja, hogy az alkalmazás nem telepíthető.

A gyorsítótárat már töröltem és a Google Play alatt is próbáltam. A fura az, hogy régebbi frissítés alatt tökéletesen megy, ha az "Alkalmazások" közül kiválasztom.

A többi alkalmazás Netflix stb. szépen fut. 

Találkoztatok e már ilyen problémával. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @OZZY! Köszönjük az eddigi türelmed! Műszaki munkatársaink válasza alapján azt tudjuk javasolni a probléma megoldása érdekében, hogy az érintett boxot állítsd vissza gyári alapbeállításokra, majd ezt követően a Play Áruházból próbáld meg az HBO Max alkalmazást telepíteni. A visszaállításhoz ebben a videóban találsz segítséget: Gyári visszaállítás - Telekom TV segítség - YouTube Amennyiben ezt követően is probléma lenne az alkalmazás használatával, kérjük privát üzenetben küldd meg nekünk MT ügyfélazonosítód és a box sorozatszámát, hogy kollégáink jobban meg tudják vizsgálni, mi okozza a hibát. Együttműködésed köszönjük!  ^Zsolti

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...