Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tv


Kézsmárki Zoltán

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @Kézsmárki Zoltán

A legtöbb esetben egy sorrendi újraindítás megoldja a problémát. Ekkor a routert és a beltéri egységeket áramtalanítani kell pár percre. Ez után csak a routert kell áram alá helyezni és amikor már minden led helyesen világít rajta, akkor kell a beltéri egységet is visszakapcsolni.

Ha ez nem vezet megoldásra ügyfélszolgálatunkon kell hibabejelentést tenni. Akár, itt privát üzenetben. ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...