Egy pár hónapja tart már, hogy a vezetékes internet (F@st 3890 v3 modemmel), beszaggat: 5-20 mp-es ideig nincs, majd visszajön. Van, hogy egy órán belül 6-szor is, máskor (de főleg éjszaka) akár több órán át is zavartalanul megy. A konfenrencia beszélgetések, videós meetingek ilyenkor leszakadnak, céges VPN-ek kidobnak vagy újracsatlakoznak, az online jelenlétet követelő játékok aktuális küldetés állapotai kukázódnak stb.
Szeretnék a végére jutni, hogy mi lehet az oka? A Vanda nem túl segítőkész, aktuális pillanatban ránéz, hogy most épp megy, akkor nincs itt gond. Ugyanez valódi ügyintézővel is, de ő legalább azt is mondta, hogy voltak a mi körzetünkben stabilitási problémák, amiket azonban már megoldottak, illetve kiküldött egy szerelőt is, aki megnézte szintén, hogy éppen minden rendben, illetve valóban tett is valamit: a bejövő koax kábelezést átnézte, egy szerinte felesleges dobozt kiiktatott, a házban levő koax csatlakozó mellett kivezette a falból a kábelt és rárakott egy csillapítő dobozkát. Azt mondta, hogy ő úgy látja, hogy a kábel modemig minden rendben van, tehát bármi probléma a saját hálózatunk miatt lehet, ami nem az ő problémájuk. Ezt valamilyen szinten értem, van két saját routerem is, meg persze belső kábelezés is.
Amennyiben azonban, ha már csak a teszt kedvéért egy hétvégén a kábelmodemre kötöttem a gépemet (annak kábelét is külön lecseréltem), lekapcsoltam az extra routereket, s semmi mást nem futtatok a PC-n, csak egy traceroute jellegű monitoring programot és az továbbra is kimutatja a leszakadásokat, hasonlóan hullámzó gyalkorisággal, akkor vajon mit tudok még tenni?
Kérdés
zeratul
Egy pár hónapja tart már, hogy a vezetékes internet (F@st 3890 v3 modemmel), beszaggat: 5-20 mp-es ideig nincs, majd visszajön. Van, hogy egy órán belül 6-szor is, máskor (de főleg éjszaka) akár több órán át is zavartalanul megy. A konfenrencia beszélgetések, videós meetingek ilyenkor leszakadnak, céges VPN-ek kidobnak vagy újracsatlakoznak, az online jelenlétet követelő játékok aktuális küldetés állapotai kukázódnak stb.
Szeretnék a végére jutni, hogy mi lehet az oka? A Vanda nem túl segítőkész, aktuális pillanatban ránéz, hogy most épp megy, akkor nincs itt gond. Ugyanez valódi ügyintézővel is, de ő legalább azt is mondta, hogy voltak a mi körzetünkben stabilitási problémák, amiket azonban már megoldottak, illetve kiküldött egy szerelőt is, aki megnézte szintén, hogy éppen minden rendben, illetve valóban tett is valamit: a bejövő koax kábelezést átnézte, egy szerinte felesleges dobozt kiiktatott, a házban levő koax csatlakozó mellett kivezette a falból a kábelt és rárakott egy csillapítő dobozkát. Azt mondta, hogy ő úgy látja, hogy a kábel modemig minden rendben van, tehát bármi probléma a saját hálózatunk miatt lehet, ami nem az ő problémájuk. Ezt valamilyen szinten értem, van két saját routerem is, meg persze belső kábelezés is.
Amennyiben azonban, ha már csak a teszt kedvéért egy hétvégén a kábelmodemre kötöttem a gépemet (annak kábelét is külön lecseréltem), lekapcsoltam az extra routereket, s semmi mást nem futtatok a PC-n, csak egy traceroute jellegű monitoring programot és az továbbra is kimutatja a leszakadásokat, hasonlóan hullámzó gyalkorisággal, akkor vajon mit tudok még tenni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.