Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E:4-74-2003 hibaüzenet


Tom44

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
3 órája, Telekom szakértő írta:

Szia @Tom44

A böngészőben az előzmények és a cookie törlését javasoljuk. Mindenek előtt lépj ki a Telekom TV GO fiókodból, hajtsd végre és utána lépj vissza.
Bízunk benne, hogy ez megoldja a hibát! ^Oszkár

Szia Oszkár

Sajnos nem oldotta meg a sütik törlése.

Kijelentkezést követően a sütik törölve lettek , belepes , akármelyik csatorna választása utan a fent említett hibakód jelenik meg.

A Chrome böngésző ujra lett telepítve , az sem oldotta meg a problémát.

Firefox ban működik minden , csak azt meg nem lehet tükrözni Google tvre ezért is lenne fontos hogy Chrome ban működjön.

Valami más ötleted?

Köszönettel 

Tamás 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Tamás! 

Kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a következő adatokat, hogy a bejelentésedet rögzíthessük!

  • Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
  • MT-azonosító,
  • kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
  • milyen eszközön próbálod a lejátszást,
  • milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
  • hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
  • mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
  • hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van

Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...