Tom44 Posztolva ekkor: tegnap 10:51 -kor Megosztás Posztolva ekkor: tegnap 10:51 -kor Kaptam egy hibakódot chrome böngészőben azóta csak ezt irja ki : E:4-74-2003 Sikerült valakinek megoldást találni rá? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 22 órája Telekom Megosztás Posztolva: 22 órája Szia @Tom44 A böngészőben az előzmények és a cookie törlését javasoljuk. Mindenek előtt lépj ki a Telekom TV GO fiókodból, hajtsd végre és utána lépj vissza. Bízunk benne, hogy ez megoldja a hibát! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Tom44 Posztolva: 19 órája Szerző Megosztás Posztolva: 19 órája 3 órája, Telekom szakértő írta: Szia @Tom44 A böngészőben az előzmények és a cookie törlését javasoljuk. Mindenek előtt lépj ki a Telekom TV GO fiókodból, hajtsd végre és utána lépj vissza. Bízunk benne, hogy ez megoldja a hibát! ^Oszkár Szia Oszkár Sajnos nem oldotta meg a sütik törlése. Kijelentkezést követően a sütik törölve lettek , belepes , akármelyik csatorna választása utan a fent említett hibakód jelenik meg. A Chrome böngésző ujra lett telepítve , az sem oldotta meg a problémát. Firefox ban működik minden , csak azt meg nem lehet tükrözni Google tvre ezért is lenne fontos hogy Chrome ban működjön. Valami más ötleted? Köszönettel Tamás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Tom44 Posztolva: 19 órája Szerző Megosztás Posztolva: 19 órája Plusz Opera böngészőben is ugyanez a hibakód Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 3 órája Telekom Megosztás Posztolva: 3 órája Kedves Tamás! Kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a következő adatokat, hogy a bejelentésedet rögzíthessük! Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, MT-azonosító, kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, milyen eszközön próbálod a lejátszást, milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Tom44
Kaptam egy hibakódot chrome böngészőben azóta csak ezt irja ki :
E:4-74-2003
Sikerült valakinek megoldást találni rá?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.