2025.10.14-én rendeltem egy a táegyban jelzett készüléket 10.17-i házhozszállítással. Mivel nem érkezett meg, megkeresésemre közölték, hogy informatikai hiba történt és felvesznek egy hibajegyet, bla-bla-bla
Úgy gondolom ezzel a semmitmondó válasszal az ideiglenes készlethiányukat szeretnék leplezni. Az oldalon viszont jelenleg is elérhető a készülék. Valós a feltételezésem?
Kérdés
Bajnóczi Csaba
Tisztelt Telekom!
2025.10.14-én rendeltem egy a táegyban jelzett készüléket 10.17-i házhozszállítással. Mivel nem érkezett meg, megkeresésemre közölték, hogy informatikai hiba történt és felvesznek egy hibajegyet, bla-bla-bla
Úgy gondolom ezzel a semmitmondó válasszal az ideiglenes készlethiányukat szeretnék leplezni. Az oldalon viszont jelenleg is elérhető a készülék. Valós a feltételezésem?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.