Turján Barnabás Posztolva ekkor: tegnap 07:56 -kor Megosztás Posztolva ekkor: tegnap 07:56 -kor Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 4 órája Telekom Megosztás Posztolva: 4 órája Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Amennyiben a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Turján Barnabás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.