Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Elektronikus számlaküldési e-mail cím módosítása


D_David

Kérdés

Az értesítési e-mail címet próbálom módosítani a „Beállítások” > „Fizetési és számlázási beállítások”menüpontban, az „Elektronikus számla beállításai” alatt, de az egyszer használatos kód beírása után a “Hiba történt az e-mail címed módosítása során! Kérjük, próbálkozz újra később!” hibaüzenetet kapom rendszeresen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

D_David! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Ellenőriztük a rendszerünket, de minden ügyfelet érintő problémát nem tapasztaltunk. Természetesen egyedi hibák ettől függetlenül előfordulhatnak. Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Az "Elektronikus számla beállítása" menüpontban, ha az érintett folyószámla mellett ahol az e-mail cím van, ha "Módosítom" lehetőséget választod és megadod az új e-mail címet, majd kéred a kódot, azt írod oda be amit az új e-mail címre megküldünk? ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...