Vucokvucok Posztolva ekkor: november 25. Megosztás Posztolva ekkor: november 25. KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő? Előre is köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: november 25. Telekom Megosztás Posztolva: november 25. Szia Vucokvucok! Kérjük szépen, keress meg bennünket privát üzenetben ahol küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat valamint a pontos hibajelenséget/hibaüzenetet, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Várjuk a megkeresésedet! ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Vucokvucok Posztolva: november 25. Szerző Megosztás Posztolva: november 25. (szerkesztve) Szia ! ********* , nem enged belépni a telekom wifi extra alkalmazáson keresztül a visszállított gyári adatokkal. KÖSZÖNÖM SZÉPEN ! Szerkesztve ekkor: november 26. Szerkesztő: NTibor Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: november 26. Telekom Megosztás Posztolva: november 26. Kedves @Vucokvucok A nyilvános felületen rendszerünk biztonsági okokból cenzúrázza az ügyféladatokat, így azt mi sem láthatjuk. Kérjük, keress minket privát üzenetben és ott írd meg az azonosítódat. Így illetéktelenek nem láthatják azt, mi viszont igen Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vucok Posztolva: november 26. Megosztás Posztolva: november 26. 2 órája, Telekom szakértő írta: Kedves @Vucokvucok A nyilvános felületen rendszerünk biztonsági okokból cenzúrázza az ügyféladatokat, így azt mi sem láthatjuk. Kérjük, keress minket privát üzenetben és ott írd meg az azonosítódat. Így illetéktelenek nem láthatják azt, mi viszont igen Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vucok Posztolva: november 26. Megosztás Posztolva: november 26. Köszönöm szépen! Sajnos nem találom hol tudnék privátban írni. Kérnék hozzá segítséget! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: november 27. Telekom Megosztás Posztolva: november 27. Szia @vucok! Jelentkezz be a közösségbe, kattints a boríték ikonra a privát üzenetek megnyitásához vagy írj nekünk Facebook Messengeren: m.me/TelekomHU. ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Vucokvucok
KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő?
Előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.