Vucokvucok Posztolva ekkor: 4 órája Megosztás Posztolva ekkor: 4 órája KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő? Előre is köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 4 órája Telekom Megosztás Posztolva: 4 órája Szia Vucokvucok! Kérjük szépen, keress meg bennünket privát üzenetben ahol küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat valamint a pontos hibajelenséget/hibaüzenetet, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Várjuk a megkeresésedet! ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Vucokvucok Posztolva: 51 perce Szerző Megosztás Posztolva: 51 perce Szia ! 800281226 , nem enged belépni a telekom wifi extra alkalmazáson keresztül a visszállított gyári adatokkal. KÖSZÖNÖM SZÉPEN ! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Vucokvucok
KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő?
Előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.