Vucokvucok Posztolva ekkor: tegnap 12:53 -kor Megosztás Posztolva ekkor: tegnap 12:53 -kor KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő? Előre is köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 23 órája Telekom Megosztás Posztolva: 23 órája Szia Vucokvucok! Kérjük szépen, keress meg bennünket privát üzenetben ahol küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat valamint a pontos hibajelenséget/hibaüzenetet, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Várjuk a megkeresésedet! ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Vucokvucok Posztolva: 20 órája Szerző Megosztás Posztolva: 20 órája (szerkesztve) Szia ! ********* , nem enged belépni a telekom wifi extra alkalmazáson keresztül a visszállított gyári adatokkal. KÖSZÖNÖM SZÉPEN ! Szerkesztve ekkor: 9 órája Szerkesztő: NTibor Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 11 perce Telekom Megosztás Posztolva: 11 perce Kedves @Vucokvucok A nyilvános felületen rendszerünk biztonsági okokból cenzúrázza az ügyféladatokat, így azt mi sem láthatjuk. Kérjük, keress minket privát üzenetben és ott írd meg az azonosítódat. Így illetéktelenek nem láthatják azt, mi viszont igen Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Vucokvucok
KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő?
Előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.