Vucokvucok Posztolva ekkor: Kedd 12:53 Megosztás Posztolva ekkor: Kedd 12:53 KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő? Előre is köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: Kedd 13:05 Telekom Megosztás Posztolva: Kedd 13:05 Szia Vucokvucok! Kérjük szépen, keress meg bennünket privát üzenetben ahol küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat valamint a pontos hibajelenséget/hibaüzenetet, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Várjuk a megkeresésedet! ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Vucokvucok Posztolva: Kedd 16:35 Szerző Megosztás Posztolva: Kedd 16:35 (szerkesztve) Szia ! ********* , nem enged belépni a telekom wifi extra alkalmazáson keresztül a visszállított gyári adatokkal. KÖSZÖNÖM SZÉPEN ! Szerkesztve ekkor: tegnap 03:04 -kor Szerkesztő: NTibor Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: tegnap 12:47 -kor Telekom Megosztás Posztolva: tegnap 12:47 -kor Kedves @Vucokvucok A nyilvános felületen rendszerünk biztonsági okokból cenzúrázza az ügyféladatokat, így azt mi sem láthatjuk. Kérjük, keress minket privát üzenetben és ott írd meg az azonosítódat. Így illetéktelenek nem láthatják azt, mi viszont igen Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vucok Posztolva: 23 órája Megosztás Posztolva: 23 órája 2 órája, Telekom szakértő írta: Kedves @Vucokvucok A nyilvános felületen rendszerünk biztonsági okokból cenzúrázza az ügyféladatokat, így azt mi sem láthatjuk. Kérjük, keress minket privát üzenetben és ott írd meg az azonosítódat. Így illetéktelenek nem láthatják azt, mi viszont igen Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vucok Posztolva: 23 órája Megosztás Posztolva: 23 órája Köszönöm szépen! Sajnos nem találom hol tudnék privátban írni. Kérnék hozzá segítséget! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 1 órája Telekom Megosztás Posztolva: 1 órája Szia @vucok! Jelentkezz be a közösségbe, kattints a boríték ikonra a privát üzenetek megnyitásához vagy írj nekünk Facebook Messengeren: m.me/TelekomHU. ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Vucokvucok
KAON AR1840 Wi-Fi 6e Mesh rendszer visszaállítás után sem enged belépni az alkalmazáson keresztül a menübe. Teendő?
Előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.