Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Készülék törlesztés


ZakiPeti

Kérdés

Az új felület nem könnyítette meg az életem. Korábban a számláim áttekintése jóval egyértelműbb és egyszerűbb volt.

Amit egyáltalán nem találok, ez előtt volt az éppen futó készülék törlesztéseimről egyértelmű infó. Ezt most egyáltalán nem találom.

Ezért ennek a nyomonkövetése ellehetetlenült számomra. Kérhetek ehhez segítséget? Hol találhatom meg ezeket az információkat?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves ZakiPeti! Nagyon sajnáljuk, hogy nem nyerte el a tetszésedet alkalmazásunk. :( A belépést követően, ha az előfizetésednél lejjebb görgetsz lesz a "Pénzügyek" opció és arra kattintva az "Egyéb" lehetőségnél a "Részletfizetéseim és Előtörlesztéseim" menüpontban láthatod az információkat a részletfizetéseidről. ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...