Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Időpont elfelejtve


csak én, az átvert ügyfél

Kérdés

2025,12,23-án költözünk. Úgy gondoltam, hogy ha 11-én szólok, jelzem, hogy 22-én szeretném a szolgáltatást áttelepíteni az új címre, az elég korán lesz.

De nem így van.... Túl korai, még akkor csak dec.17-ig látják az időpontokat. Ígéret, hogy szombaton hívnak. Hívtak is, hogy még mindig nem látják a kért dátumot, szerdán, azaz 2025.12.17-én tudnak majd segíteni. 

Küldtek egy chat linket, amiből nem lehet továbblépni sehogy sem.  Többszöri próbálkozás után (órákig ment), végre lett egy emberke vanda helyett.... hurrá!!!! 

Majd ez az emberke közölte, hogy már csak 12.30-ra van a legközelebbi időpont!!!! Mi a **** van?????    

Persze panasz, egyebek, de semmit sem tehet. Tehát van az a pár nap. Gondolom a telekom kifizeti, hogy arra az időre be kell köttetni a *** szolgáltatását? 

Jól *********.... De ebből fogyasztóvédelem is lesz, mindenről van írásos emlék....

Ki a felelős?????

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: NTibor
Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeinek 14. pontjával.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...