Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Időpont elfelejtve


csak én, az átvert ügyfél

Kérdés

2025,12,23-án költözünk. Úgy gondoltam, hogy ha 11-én szólok, jelzem, hogy 22-én szeretném a szolgáltatást áttelepíteni az új címre, az elég korán lesz.

De nem így van.... Túl korai, még akkor csak dec.17-ig látják az időpontokat. Ígéret, hogy szombaton hívnak. Hívtak is, hogy még mindig nem látják a kért dátumot, szerdán, azaz 2025.12.17-én tudnak majd segíteni. 

Küldtek egy chat linket, amiből nem lehet továbblépni sehogy sem.  Többszöri próbálkozás után (órákig ment), végre lett egy emberke vanda helyett.... hurrá!!!! 

Majd ez az emberke közölte, hogy már csak 12.30-ra van a legközelebbi időpont!!!! Mi a **** van?????    

Persze panasz, egyebek, de semmit sem tehet. Tehát van az a pár nap. Gondolom a telekom kifizeti, hogy arra az időre be kell köttetni a *** szolgáltatását? 

Jól *********.... De ebből fogyasztóvédelem is lesz, mindenről van írásos emlék....

Ki a felelős?????

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: NTibor
Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeinek 14. pontjával.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @csak én, az átvert ügyfél! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Szívesen utánajárunk az ügyednek és kivizsgáltatjuk estedet - ehhez kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az MT azonosítódat vagy az ügyszámodat. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A panasz elméletileg elindult az útján....

A kérdés az, hogy a telekom által ajánlott 12.30 időpontban hogyan fognak hozzáférni az előző ingatlanban hagyott eszközökhöz? Jeleztem, 12.11-én is, szerdán (12.17) is, hogy az ingatlant 12.23-ig el kell hagyni, új tulaj lesz. (nyilván fogalmam sincs, hogy az adott időben az új tulaj éppen ott lesz-e, felújítás lesz folyamatban, vagy esetleg az év végét a bahamákon tölti-e?)

A második kérdés: hogyan fogja a telekom megtéríteni azt, hogy másik szolgáltatóval kell szerződni az adott időszakra, nyilván nem ingyen? Gondolok itt eszközökre, bekötési díjra, stb....

(a szerdai chat beszélgetést sem sikerült eddig elküldeni e-mailben.... Elég fura ez is, eddig mindig tudtam menteni, most pár másodperc alatt lezárt....)

MT ügyfélazonosító 839299187

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...