BS.Kriszta Posztolva ekkor: 2 órája Megosztás Posztolva ekkor: 2 órája Hogyan lehetséges, hogy egy november elejétől fennálló technikai hiba miatt nem tudok semmilyen készüléket rendelni??? Miért nem lehet megoldani a hibát ennyi idő alatt? Panasz tétele gyorsítana a dolgon? Mert már igencsak ezen gondolkodom, mert a "türelmet kérnek" mondattól egy kicsit kivagyok! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 1 órája Telekom Megosztás Posztolva: 1 órája Szia @BS.Kriszta! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha privát üzenetben megírod nekünk az érintett MT azonosítódat vagy rendelési számodat, szívesen utánanézünk az ügyednek. Köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
BS.Kriszta
Hogyan lehetséges, hogy egy november elejétől fennálló technikai hiba miatt nem tudok semmilyen készüléket rendelni???
Miért nem lehet megoldani a hibát ennyi idő alatt?
Panasz tétele gyorsítana a dolgon? Mert már igencsak ezen gondolkodom, mert a "türelmet kérnek" mondattól egy kicsit kivagyok!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.