Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online rendelt, hűségidővel, akciósan rendelt tv téves címre


AnitaV

Kérdés

Tisztelt Telekom!

A mai napon a következő problémával szembesültem: rendeltem új előfizetés keretén belül internet-telepítést, ehhez pedig egy új tv készüléket is, amely eleve karácsonyi akcióban szerepelt, de új előfizetőként, hűségidővel még olcsóbban hozzájuthattam.

A számlán, a megrendelésben mindenhol a telepítési cím szerepel, a szállítás címe azonban automatikusan az állandó lakcím. Megrendelés során ez nem módosítható, amit nem tudok értelmezni, hiszen nem egyértelmű, hogy ha a telepítési cím és az állandó lakcím különbözik, akkor mégis hova kell szállítani a készüléket. Esetemben a telepítési helyre kellett volna.

A mai napon érkezett a GLS értesítése, hogy az állandó lakcímemre szállítják a készüléket - ebben csak az volt a bökkenő, hogy én onnan 50 km-re, a telepítési helyen tartózkodtam. 
chaten egyeztettem erről az ügyfélszolgálattal, ahol jeleztem a szállítási cím megadhatóságának hiányát. A következő alternatívákat kaptam:

- szóljak a GLS-nek, hogy nem veszem át, majd ha visszaérkezett a Telekom raktárába, rendeljem meg újra.

Ezzel kapcsolatban az az aggályom, hogy így teljesen elesek a kezdeti kedvezménytől. Továbbá nincs rá garancia, hogy házhoz szállításnál ez nem történik meg újra.

- kérjem legközelebb postai átvétellel

Ez az opció nem ideális azoknak, akiknek nincs autójuk (pl. én), és egy 45”-ös tv-t rendeltek.

Tehát summa summarum: szeretném visszajelezni, hogy az online rendelési felület nem számol azzal a lehetőséggel, hogy egy ügyfél albérletben lakik, esetleg épp költözik (az állandó lakcím és a tartózkodási hely nem véletlenül két külön tétel a lakcímkártyán is), és a postai / személyes átvétel számára nem megoldható.

Már az is hatalmas segítség lenne, ha családtagok átvehetnék (meghatalmazással, maguk igazolásával) a rendelést - ha ez opció lett volna, most nem írtam volna ide egy kisregényt. Mert bár az is kényelmetlen megoldás lenne, de legalább valamiféle megoldás, nem teljes kilátástalanság.

Az ügyfélszolgálat előtt le a kalappal, mert jól kezelik az ilyen reklamációkat, és minden bizonnyal nekik sem könnyű, hogy nem igazán tudnak valid megoldást ajánlani.

Üdvözlettel: Anita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...