pinyo Posztolva ekkor: 2015. május 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. május 6. Sziasztok!Érdeklődni szeretnék, hogy mik a tapasztalatok.Több mint egy hete online rendeltem szolgáltatást. Azóta a műszaki csapat már felvette velem a kapcsolatot és néhány nap múlva jönnek telepíteni.Az accountomban a "rendeléseim" menüpont alatt ez olvasható: "Folyamatban levő webes rendelések:Nincsen folyamatban lévő webes megrendelésed.Lezárt webes rendelések:Még nem volt webes rendelésed." Nagyon örültem, hogy kaptam ügyfélazonosítót, meg hogy lehet mégegy jelszavam... Összességében tehát az a kérdésem, hogy: Van ennek érteleme? Más funkciók működnek? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 6. Megosztás Posztolva: 2015. május 6. Szia! Gondolom akkor Telekom otthoni előfizetést rendeltél. :) Az online ügyfélszolgálatra MT ügyfélazonosítóval ,és a hozzá tartozó jelszóval tudsz belépni. A telepítés napján látni fogod az online felületen a saját szolgáltatásaid listáját a hűséged idejét illetve be is fizetheted a számláidat ,de akár csomagot válthatsz rendelhetsz stb.. tehát nagyon praktikus ügyélbarát a rendszer. A folyamatban és a lezárt megrendelések között nem fogod látni a mostani rendelésed. Ott csak azt lehet ellenőrizni amit a telekom.hu -n rendelsz tvt vagy telefonkészüléket esetleg táblagépet vagy notebookot. Várj a bekötésig ,és akkor te is látni fogod az online ügyfélszolgálat széles funkcióit. Szép napot ! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. május 7. Megosztás Posztolva: 2015. május 7. "Ott csak azt lehet ellenőrizni amit a telekom.hu -n rendelsz tvt vagy telefonkészüléket esetleg táblagépet vagy notebookot." Nem teljesen értek egyet a fentiekkel, mert:tapasztalatból tudom, hogy nem jelenik meg - az Otthoni előfizetésem nincs összerendelve az eszközrendelő felülettelés itt is leírják, hogy nem látszik, ha tv-t, tabletet vagy notebookot rendelszsztem pinyo azért nem látja a megrendelését, mert új előfizetőként rendelt online, és a megrendelése és az accountja vmi miatt nincsenek összerendelve. ha már lesz elő szolgáltatása és online rendel pl. csomagváltást, az már meg fog jelenni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
pinyo
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy mik a tapasztalatok.
Több mint egy hete online rendeltem szolgáltatást. Azóta a műszaki csapat már felvette velem a kapcsolatot és néhány nap múlva jönnek telepíteni.
Az accountomban a "rendeléseim" menüpont alatt ez olvasható:
"Folyamatban levő webes rendelések:
Nincsen folyamatban lévő webes megrendelésed.
Lezárt webes rendelések:
Még nem volt webes rendelésed."
Nagyon örültem, hogy kaptam ügyfélazonosítót, meg hogy lehet mégegy jelszavam...
Összességében tehát az a kérdésem, hogy:
Van ennek érteleme?
Más funkciók működnek?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.