kata72

Készülékcsere vagy inkább szolgáltató csere?

Kérdés

Tisztelt "SZOLGÁLTATÓ"!
Nem kérdésem van,inkább a tapasztalataimat osztanám meg tanulság képpen. 2013.decemberében rendeltem a Telekomtól egy LG okos TV-t. A múlt héten a készülék elromlott,felhívtam az LG szervízt,miután a készüléket elvitték,majd kaptam egy cserét igazoló dokumentumot mellyel fel kellett keresnem egyik telekomos üzletet(2 van a városban). A gondok itt kezdődtek. Az ügyintézőnek fogalma nem volt,hogy miről beszélek,hogyan lehet megoldani a problémát. Azt a választ adta,hogy nekem a TV-t futár hozta miért mentem most az üzletbe? Közöltem,hogy a részletet a Magyar "Királyi" Telekomnak fizetem,így bátorkodtam betérni. Telefonos segítség igénybevétele után közölte,hogy fáradjak át a másik üzletükbe,ott tudja a kolléga megírni az ezzel kapcsolatos emailt. Így tettem,ott a "hozzáértő kolléga" közölte,hogy megrendeli a cserekészüléket,majd szól ha megérkezett. Így. Tömören,röviden. Megjegyzem az üzletben hatan ültek,de csak ez előtt a fiatalember előtt volt ügyfél. Elnézést kérve,hogy zavartam jelenlétemmel a napjukat feltettem a kérdést,hogy mikor várható a TV. Válasz: nem rajtunk múlik,talán holnap (péntek). Férjem félve kérdezte,szombaton nyitva vannak? Válasz:nincs szervíz. Ma(szombaton)bementünk érdeklődni. Szőke kolléganő,felsőbbrendűsége teljes tudatában kérdezte,hogy minek mentem,nincs szervíz. Kérdeztem,hogy előfordulhat,hogy megjött a cserekészülék? Előfordulhat,de a fiatalember aki át tudja adni nem dolgozik és választ is csak Ő tud adni. Tisztelt SZOLGÁLTATÓ! Kérem nagyon vigyázzanak arra a fiatalemberre,mert ha Ő nincs ki fog ügyet intézni,illetve ha az országban nem találtak egy rohadt,hasonló LG TV-t,amit le tudtak volna küldeni másfél nap alatt,akkor már ne keressék mert a számla sztornózását fogom kérni nem a készüléket. Úgy látszik csak addig fontos az ügyfél amíg megrendeli a terméket,addig hozza a futár,beszerelik...stb.
Hiba esetén már se futár,se beüzemelés,se normális ügyfélkapcsolat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Szia! Sajnálom ,hogy ilyen negatív tapasztalataid adódtak a problémád megoldásában.  Szerintem tégy panaszt a telefonos ügyfélszolgálaton az adott T üzletre amelyben ilyen kellemetlenség ért. Egy kicsit furcsának találom ,hogy nem igazán voltak a helyzet magaslatán az ügyintézők a T üzletben. Kívánom a problémád mihamarabbi megoldódását. Üdv.: Péter

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Jelenleg én is ebben a cipőben járok. Nekem is meghibásodott az LG tv készülékem, és most nem nagyon tud senki segíteni a cserében, pedig már nekem is meg van a készülék cserére jogosító igazolásom. Jelenleg csak várok, hogy hívjon valaki ez ügyben, már 2 helyre el lettek küldve a dokumentumok. Nekem sem az üzletben sem az ügyfélszolgálaton nem tudtak érdemleges információt adni mikor lesz egyáltalán új készülékem. Azt, hogy cseréljék a készüléket (kapjak róla egy papírt, hogy cserélhető) 2 hétig telefonálgattam miatta a szervízbe meg az LG ügyfélszolgálatra. Jelenleg 18 napja vagyok TV készülék nélkül. üdv: Görgei József

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most