Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Készülékcsere


Zsani1987

Kérdés

Sziasztok! 

Szeretném a segítségeteket kérni. Leszeretném cserélni a készülékemet sikerült is online megrendelni. A problémám az lenne hogy nincs olyan lehetőségem hogy részletekben fizessem ki a készüléket. Tudnátok valami tanácsot adni miért lehet hogy minden feltételnek úymond megfelelek és nincs ilyen lehetőség hogy részletfizetés. Elkőre is köszönöm a választ!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Megnéztem két előfizetéssel egyik hűség ideje hamarosan lejár,nem aranykártyás és csak egy összegben engedi készülék cserét

Másik kártyám aranykártya ez is hamarosan lejár és ott már felkínálja a részletfizetési opciót is!

Tehát nem aranykártyás egyben viheti , aranykártyás meg választhat, hogy részletre vagy egy összegben akarja elvinni.

Elképzelhető,hogy megváltoztak a vásárlási feltételek vagy webshop hiba van!

Javaslom hívd fel a webshopot és érdeklőd meg hogy ez hiba vagy nem hiba.
30-9303030 számon.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért nem engedi,mert csak arany vagy platina kiemeltséggel lehet készüléket váltani részletfizetéssel. Felhívhatod a 06306363630 TELEKOM ÉRTÉKESÍTÉSI VONALÁT AHOL VÁRAKOZÁS NÉLKÜL közvetlenül értekesítő ügyintézőhöz kapcsolnak akik csak ezzel foglalkoznak,és ők majd megindokolnak neked mindent.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...