Zsani1987

Készülékcsere

Kérdés

Sziasztok! 

Szeretném a segítségeteket kérni. Leszeretném cserélni a készülékemet sikerült is online megrendelni. A problémám az lenne hogy nincs olyan lehetőségem hogy részletekben fizessem ki a készüléket. Tudnátok valami tanácsot adni miért lehet hogy minden feltételnek úymond megfelelek és nincs ilyen lehetőség hogy részletfizetés. Elkőre is köszönöm a választ!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Azért nem engedi,mert csak arany vagy platina kiemeltséggel lehet készüléket váltani részletfizetéssel. Felhívhatod a 06306363630 TELEKOM ÉRTÉKESÍTÉSI VONALÁT AHOL VÁRAKOZÁS NÉLKÜL közvetlenül értekesítő ügyintézőhöz kapcsolnak akik csak ezzel foglalkoznak,és ők majd megindokolnak neked mindent.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megnéztem két előfizetéssel egyik hűség ideje hamarosan lejár,nem aranykártyás és csak egy összegben engedi készülék cserét

Másik kártyám aranykártya ez is hamarosan lejár és ott már felkínálja a részletfizetési opciót is!

Tehát nem aranykártyás egyben viheti , aranykártyás meg választhat, hogy részletre vagy egy összegben akarja elvinni.

Elképzelhető,hogy megváltoztak a vásárlási feltételek vagy webshop hiba van!

Javaslom hívd fel a webshopot és érdeklőd meg hogy ez hiba vagy nem hiba.
30-9303030 számon.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Szia!

Melyik készülékről van szó?

Megnézném nálam mit mutat! :)

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most