Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom Energia


doky67

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

"Abban az esetben, ha az átírandó energia szolgáltatásra vonatkozóan nincs lejárt díjtartozás, a felhasználó változás a hiánytalanul kitöltött és aláírt nyomtatványok beérkezését követő 15 napon belül megvalósul. " Ezeknek a feltételeknek megfeleltem. Ennek ellenére folyó év MÁJUS TIZENKILENCEDIKE óta húzódik az ügy. Telekom szerint az EON -on múlik az ügy. Meg kerestem az EON-t: "Hivatkozva társaságunkhoz 2015.07.11-én érkezett elektronikus megkeresésére, az alábbi tájékoztatást adjuk: A xxxxxxxxxx partner számon, a 9700 Szombathely....., szám alatti fogyasztási helyre vonatkozóan a Magyar Telekom Nyrt.-tol, ügyfélcsere nyomtatvány a névátírásra vonatkozóan nem érkezett, az ügyfélcserét nem állt módunkban elvégezni." Itt valaki nem mond igazat s úgy vélem ez nem az EON lesz. :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...