Csillag

Első számla

Kérdés

Én most szembesültem először azzal, hogy nem kaptam még meg a havi

távszámlán keresztül fizetendő számlámat augusztusban kötöttük meg az

új szerződést. Lehetséges, hogy ez az oka? Nekem kellene valamit tennem

ebben az ügyben? Nem tájékoztattak semmi ilyenről a szerződéskötéskor?

Köszönettel és üdvözlettel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia!

Számláddal kapcsolatban otthoni szolgáltatás esetén a 1412 ügyfélszolgálati telefonszámon a 3-3 menüpontban míg Mobil szolgáltatás esetén 1430 ügyfélszolgálati telefonszámon a 4-4 menüpontban érdeklődhetsz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most