Törölt_tag5270 Posztolva ekkor: 2015. szeptember 23. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. szeptember 23. Én most szembesültem először azzal, hogy nem kaptam még meg a havi távszámlán keresztül fizetendő számlámat augusztusban kötöttük meg az új szerződést. Lehetséges, hogy ez az oka? Nekem kellene valamit tennem ebben az ügyben? Nem tájékoztattak semmi ilyenről a szerződéskötéskor? Köszönettel és üdvözlettel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. szeptember 23. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 23. Szia!Számláddal kapcsolatban otthoni szolgáltatás esetén a 1412 ügyfélszolgálati telefonszámon a 3-3 menüpontban míg Mobil szolgáltatás esetén 1430 ügyfélszolgálati telefonszámon a 4-4 menüpontban érdeklődhetsz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag5270
Én most szembesültem először azzal, hogy nem kaptam még meg a havi
távszámlán keresztül fizetendő számlámat augusztusban kötöttük meg az
új szerződést. Lehetséges, hogy ez az oka? Nekem kellene valamit tennem
ebben az ügyben? Nem tájékoztattak semmi ilyenről a szerződéskötéskor?
Köszönettel és üdvözlettel
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.