Posztolva ekkor: September 23, 2015 Én most szembesültem először azzal, hogy nem kaptam még meg a havi távszámlán keresztül fizetendő számlámat augusztusban kötöttük meg az új szerződést. Lehetséges, hogy ez az oka? Nekem kellene valamit tennem ebben az ügyben? Nem tájékoztattak semmi ilyenről a szerződéskötéskor? Köszönettel és üdvözlettel Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: September 23, 2015 Szia!Számláddal kapcsolatban otthoni szolgáltatás esetén a 1412 ügyfélszolgálati telefonszámon a 3-3 menüpontban míg Mobil szolgáltatás esetén 1430 ügyfélszolgálati telefonszámon a 4-4 menüpontban érdeklődhetsz. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Én most szembesültem először azzal, hogy nem kaptam még meg a havi
távszámlán keresztül fizetendő számlámat augusztusban kötöttük meg az
új szerződést. Lehetséges, hogy ez az oka? Nekem kellene valamit tennem
ebben az ügyben? Nem tájékoztattak semmi ilyenről a szerződéskötéskor?
Köszönettel és üdvözlettel
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon