Szeptember 20.-án rendeltem a webes felületen egy Samsung TV-t, zavart, hogy a webes felületen a folyamatban lévő megrendelések között nem láttam ezt az eseményt, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot a rákövetkező szerdán. Ott azt a tájékoztatást kaptam, hogy valamiért nem jött át ez a megrendelés, nem látják, ezért adjam le újra, OK leadtam újra. Két hét múlva újra hívtam az ügyfélszolgáltatot, hogy ismét csak nem látom a megrendelésemet a webes felületen, azt a tájékoztatás kaptam, hogy minden OK, folyamatban van, értesítenek, ha szállításra kerül. Rá egy hétre, mivel nem változott semmi, újra hívtam az ügyfélszolgálatot ahol az alábbi választ kaptam: de jó, hogy hívtam Öket, mert ránéztek és most derült ki, hogy elakadt két informatikai rendszer között a megrendelésem folyamata, azonnal értesítik az IT csoportot és hárítják. Azóta hetente kétszer hívom Öket, de mindig azt a lepattintó üzenetet kapom, hogy IT hiba, javítják és menni fog a TV.
ELFOGADHATATLAN ez a hozzáállás és az ügyintézés!!!!
Már több mint egy hónapja leadtam a megrendelést és a mai napig ott van a kínálatukban a jelzett készülék, NEM ÉRDEKEL az IT problémájuk, oldják meg, ha két hét nem elég a megoldásra, akkor meg van a véleményem a rendszerükről!
Kérdés
Törölt_tag5405
Tisztelt Telekom és Kedves Fórumozó társak!
Szeptember 20.-án rendeltem a webes felületen egy Samsung TV-t, zavart, hogy a webes felületen a folyamatban lévő megrendelések között nem láttam ezt az eseményt, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot a rákövetkező szerdán. Ott azt a tájékoztatást kaptam, hogy valamiért nem jött át ez a megrendelés, nem látják, ezért adjam le újra, OK leadtam újra. Két hét múlva újra hívtam az ügyfélszolgáltatot, hogy ismét csak nem látom a megrendelésemet a webes felületen, azt a tájékoztatás kaptam, hogy minden OK, folyamatban van, értesítenek, ha szállításra kerül. Rá egy hétre, mivel nem változott semmi, újra hívtam az ügyfélszolgálatot ahol az alábbi választ kaptam: de jó, hogy hívtam Öket, mert ránéztek és most derült ki, hogy elakadt két informatikai rendszer között a megrendelésem folyamata, azonnal értesítik az IT csoportot és hárítják.
Azóta hetente kétszer hívom Öket, de mindig azt a lepattintó üzenetet kapom, hogy IT hiba, javítják és menni fog a TV.
ELFOGADHATATLAN ez a hozzáállás és az ügyintézés!!!!
Már több mint egy hónapja leadtam a megrendelést és a mai napig ott van a kínálatukban a jelzett készülék, NEM ÉRDEKEL az IT problémájuk, oldják meg, ha két hét nem elég a megoldásra, akkor meg van a véleményem a rendszerükről!
üdv, DJ
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
17 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.