Az egyik ügyfelemet sikerült egy külső (H1) szolgáltatótól visszacsábítani a Telelkomhoz.
Bár ne tettem volna.
Eddig nem beszélte le az internet havidíját - most lebeszélheti, + 4000 Ft-ért korlátlan mobil hívást kért és kapott.
A H1 meg nem jelezte vissza, hogy nem ő az elsődleges szolgáltató, és emiatt minden hívás előtt 1515-ös előhívószámot kell beütni.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot 2 napja hogy töröljék. Hibajegy száma: ********.2
Ma kaptam az SMS-t hogy nincs hiba, hívjam a szuper szervizt.
Ekkor már kezdett felmenni a vérnyomásom, de legyen.
A szuper szervizes persze tovább kapcsolt, hogy ez nem az ő feladatköre. Még 2x továbbkapcsoltak, mire a 4. értelmes ügyfélszolgálatos megértette a problémát és röpke 28 perc (összesen) várakozás után közölte hogy nem tud segíteni.
Magyarul: ha a H1 nem jelenti le, mert szívatni akar, vagy esetleg csődbe jutott és eltűnt cég lenne, akkor örökké 1515-t kell tárcsázni, mert nem tudják megszüntetni?
Ez vicc?
Még a kezdetektől, amikor még Matávnak hívták a céget - mindig és mindenkinek azt és utódcégét javasoltam.
Az utolsó pár hónapban felmerült problémák és az erre adott megoldások, félmegoldások, vagy nem megoldások miatt kénytelen leszek ezt a rossz szokásomat abbahagyni.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer előfizetéshez köthető, személyes adat
Kérdés
Sándor Sárosi
Az egyik ügyfelemet sikerült egy külső (H1) szolgáltatótól visszacsábítani a Telelkomhoz.
Bár ne tettem volna.
Eddig nem beszélte le az internet havidíját - most lebeszélheti, + 4000 Ft-ért korlátlan mobil hívást kért és kapott.
A H1 meg nem jelezte vissza, hogy nem ő az elsődleges szolgáltató, és emiatt minden hívás előtt 1515-ös előhívószámot kell beütni.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot 2 napja hogy töröljék. Hibajegy száma: ********.2
Ma kaptam az SMS-t hogy nincs hiba, hívjam a szuper szervizt.
Ekkor már kezdett felmenni a vérnyomásom, de legyen.
A szuper szervizes persze tovább kapcsolt, hogy ez nem az ő feladatköre. Még 2x továbbkapcsoltak, mire a 4. értelmes ügyfélszolgálatos megértette a problémát és röpke 28 perc (összesen) várakozás után közölte hogy nem tud segíteni.
Magyarul: ha a H1 nem jelenti le, mert szívatni akar, vagy esetleg csődbe jutott és eltűnt cég lenne, akkor örökké 1515-t kell tárcsázni, mert nem tudják megszüntetni?
Ez vicc?
Még a kezdetektől, amikor még Matávnak hívták a céget - mindig és mindenkinek azt és utódcégét javasoltam.
Az utolsó pár hónapban felmerült problémák és az erre adott megoldások, félmegoldások, vagy nem megoldások miatt kénytelen leszek ezt a rossz szokásomat abbahagyni.
előfizetéshez köthető, személyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.