Ugrás a tartalomhoz
  • 0

1515 előhívó megszüntetése


Sándor Sárosi

Kérdés

Az egyik ügyfelemet sikerült egy külső (H1) szolgáltatótól visszacsábítani a Telelkomhoz.

Bár ne tettem volna.

Eddig nem beszélte le az internet havidíját - most lebeszélheti, + 4000 Ft-ért korlátlan mobil hívást kért és kapott.

A H1 meg nem jelezte vissza, hogy nem ő az elsődleges szolgáltató, és emiatt minden hívás előtt 1515-ös előhívószámot kell beütni.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot 2 napja hogy töröljék. Hibajegy száma: ********.2

Ma kaptam az SMS-t hogy nincs hiba, hívjam a szuper szervizt.

Ekkor már kezdett felmenni a vérnyomásom, de legyen.

A szuper szervizes persze tovább kapcsolt, hogy ez nem az ő feladatköre. Még 2x továbbkapcsoltak, mire a 4. értelmes ügyfélszolgálatos megértette a problémát és röpke 28 perc (összesen) várakozás után közölte hogy nem tud segíteni.

Magyarul: ha a H1 nem jelenti le, mert szívatni akar, vagy esetleg csődbe jutott és eltűnt cég lenne, akkor örökké 1515-t kell tárcsázni, mert nem tudják megszüntetni?

Ez vicc?

Még a kezdetektől, amikor még Matávnak hívták a céget - mindig és mindenkinek azt és utódcégét javasoltam.

Az utolsó pár hónapban felmerült problémák és az erre adott megoldások, félmegoldások,  vagy nem megoldások miatt kénytelen leszek ezt a rossz szokásomat abbahagyni.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
előfizetéshez köthető, személyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Hello Sándor, a "külső" szolgáltató honlapja alapján ők más szolgáltatónál meglévő alapszerződésre nyújtanak kiegészítő szolgáltatást, így ez nem egy egyszerű számhordozás, amit a meglévő vagy az új alapszolgáltató teljes körűen intézhetne. szóval a Té helyett itt a "külső" szolgáltató körmére kellene nézni. náluk töröltettétek a szerződést? ha igen, letelt a honlapjukon írt 8 nap, illetve ők mit mondanak?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A külső szolgáltató a reklamáló telefonhívás után fél óra múlva bizonyította, hogy ő leadta a Telekomnak a "CPS szolgáltatás leszerelését" és küldött  két ügyfél igény számot is, hogy próbáljuk megsürgetni mi is (ők megtették). A nyolc nap még nem telt le. Az ügyfélszolgálat még nem is látja az igényt. A hibajegy számot felesleges volt kitörölni, mert arra számítottam, hogy egy segíteni szándékozó munkatárs is olvassa a fórumot és esetleg segít. De nem olvassa. Más meg úgysem ér vele semmit.

Szerintem egy nap alatt vissza tudnak menni a külső szolgáltatóhoz. Kipróbáljam?

Más. Tegnapelőtt létre akartam hozni egy új email fiókot (t-online.hu). Már nem lehet a Telekom oldalán, pedig "valamikor" lehetett. A mostanit is én hoztam létre aliassal együtt. Egy napon belül megcsinálták. Nem tudtam belépni a kért jelszóval. Ügyfélszolgálat, jelszó változtatás. Ezután kértem egy átirányítást is (én miért nem tudom beállítani?). Az ügyfélszolgálat sem tudta, kérte mit szeretnék és majd megcsinálják. Ma reggel kaptam az sms-t hogy kész. Kipróbáltam. Nem működik.

Más. Az iskolában ahol dolgozom van egy 4 mbites!!! sulinetünk. Vettünk a T-től egy 20 mbiteset évekkel ezelőtt. Két hete kijött a T-s szerelő, hogy nagyobb lesz a sulinet is (ez is hozzájuk tartozik!), de nem tudott sávszélességet növelni kábel probléma miatt. Elment. Azóta a sulinet nem működött. Tegnapelőtt bejelentettem hibára. Tegnap megcsinálták. A kolléga elfelejtette visszakötni a telefonközpontban a netet.

Még sorolhatnám, de mennem kell dolgozni. Ebből nem élek meg, hogy feleslegesen leírom a problémákat.

A t...öm tele van az egész céggel.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Sándor Sárosi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello Sándor, a mai leírásod más megvilágításba helyezi az ügyet, vegyük végig, kérlek.

"Az egyik ügyfelemet sikerült egy külső (H1) szolgáltatótól visszacsábítani a Telelkomhoz.

Bár ne tettem volna.

Eddig nem beszélte le az internet havidíját - most lebeszélheti, + 4000 Ft-ért korlátlan mobil hívást kért és kapott."

ez azért nem tűnik számomra rossz boltnak...

 

"A H1 meg nem jelezte vissza, hogy nem ő az elsődleges szolgáltató, és emiatt minden hívás előtt 1515-ös előhívószámot kell beütni."

erre írtam tegnap, ezért ne a Tét okold, hanem a H1-et...

 

"Felhívtam az ügyfélszolgálatot 2 napja hogy töröljék. Hibajegy száma: ********.2

Ma kaptam az SMS-t hogy nincs hiba, hívjam a szuper szervizt.

Ekkor már kezdett felmenni a vérnyomásom, de legyen.

A szuper szervizes persze tovább kapcsolt, hogy ez nem az ő feladatköre. Még 2x továbbkapcsoltak, mire a 4. értelmes ügyfélszolgálatos megértette a problémát és röpke 28 perc (összesen) várakozás után közölte hogy nem tud segíteni."

igen, itt nekem is gondom lett volna a systoles értékemmel :):(

viszont a korábbiak alapján ha ekkor még nem volt náluk a H1-es jelzés, vagy menet közben már megoldották, hibát sem találhattak...

 

"Magyarul: ha a H1 nem jelenti le, mert szívatni akar, vagy esetleg csődbe jutott és eltűnt cég lenne, akkor örökké 1515-t kell tárcsázni, mert nem tudják megszüntetni?"

előfordulhat, és az ügyfeled helyében ekkor az én mosolyom sem lenne őszinte, de ezért se a Tét okold (másnál kötött szerződést hogyan szüntethetne meg?), itt is a H1 a hunyó...

 

"A külső szolgáltató a reklamáló telefonhívás után fél óra múlva bizonyította, hogy ő leadta a Telekomnak a "CPS szolgáltatás leszerelését" és küldött  két ügyfél igény számot is, hogy próbáljuk megsürgetni mi is (ők megtették). A nyolc nap még nem telt le. Az ügyfélszolgálat még nem is látja az igényt. A hibajegy számot felesleges volt kitörölni, mert arra számítottam, hogy egy segíteni szándékozó munkatárs is olvassa a fórumot és esetleg segít. De nem olvassa. Más meg úgysem ér vele semmit."

tegnap azt írtad, hogy a H1 nem küldte a Tének, most akkor mégis? ha igen, akkor ahogyan a H1 8 napra vállalja, a Ténél is lehet átfutás (otthoni cuccoknál bizony szokott). ha a H1 valóban átküldte, amit kell, könnyen lehet, hogy időközben már minden rendben. mit mond az ügyfeled (a tegnap írtak alapján nem a tiéd a kérdéses szám, tehát meg kellene kérdezni, mit tapasztal, kell-e még a 1515)?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm hogy foglalkozol az üggyel akár elméleti síkon is.

A bolt tényleg nem rossz, ezért is ajánlottam az ügyfelemnek annak ellenére, hogy nem vagyok üzletkötő, és jutalékot sem kapok. Az ügyfelem megbízható megrendelő, ezért én is az ő érdekeit nézem. Ennyi.

Ma még kellett a 1515. Voltam bent személyesen is. Bár ezt se tettem volna. Lentebb írom miért.

Amikor írtam, hogy a H1 lehet hogy nem jelenti le ott a "Magyarul: HA", (kétszer is említettem, a ha pedig csak a 2. említésnél van ott) mert nem gondoltam, hogy a T ül rajta. Utána hívattam fel őket (a H1-et) hogy mi van, és erre küldték, hogy ők bizony leadták 2015.11.02-án, és megadták a két ügyfél igény számot is. A 8 nap valóban nem telt le. De az ügyfél nem "otthoni" ügyfél hanem üzleti, és nem keveset fizet a szolgáltatónak.

Na akkor folytatom a "cég" működésével kapcsolatban tapasztaltakat.

Mai szösszenetek. Előzményekkel.

1.) Sajnos bementem az ügyfelemhez. A kezembe nyomta a csekkel ellátott számlát a "kedvező" árú projektrorról, amit az új internet mellé kapott. A gond az volt csak, hogy ennek az árát nekem két hete már kifizette kp-ben. Ez meg úgy történt, hogy ők pénteken 13:30-ig dolgoznak, ezután kértük az internet bekötését. Ott ültem mint a ***** gyerek, de nem jött senki. Ekkor a kapcsolattartóval felhívattam azt a számot, amiről az értesítés jött és azt az információt kaptuk, hogy megbetegedett a szerelő, akinek ki kellett volna jönni (kérdés: hány szerelő van, s ha nincs másik akkor legalább egy telefont illene felkapni hogy bocs, mégse).  Elmentem egy másik ügyfélhez, ekkor meg hívott a szerelő hogy nincs a cégnél a takarítónőn kívül senki. Odarohantam (3 perc volt). Hozta a projektort. Mondom a netet kéne bekötni. Azt a munkát más kapta, ő csak a projektort hozta. Ezt fizettem ki kp-ben. A hétfői cirkusz után ismét péntek 13:30 utáni időpont lett egyeztetve. Ekkor is vártam 2 órát, de nem jött senki. Hétfőn újabb cirkusz. Ekkor péntek 14:00 lett megadva, és 13:59 -kor megjött a régi kollégám, aki 15 perc alatt elintézte amit kellett. De ott tartottam, hogy ma kaptam egy számlát és egy átvételi elismervényt a projektorról, és a megrendelő részéről nem hajlandók foglalkozni (reklamálni), intézzem el én. De ha nem fizetés miatt kikapcsolják a netet, akkor már velem is cirkuszolni fognak. Elvileg az ügyfélszolgálat küld egy számlát, hogy fizetve. Mert így lekönyvelni sem lehet.

2.) Pár perce hívtam az ügyfélszolgálatot (1435), hogy a domaint, a levelezést és weboldalt át kéne "csatolni" az új előfizetéshez, mert a régit lemondjuk telefonnal együtt. Az első emberke azt sem értette, mit akarok. Mondtam ilyenkor a domainesekhez szoktak kapcsolni, ha lehet ő ne is csináljon semmit. Tovább kapcsolt. Itt meg nem voltak hajlandók megcsinálni, hogy nincs ügyfél biztonsági kód beállítva. Ez meg azért egy vicc, mert probléma esetén mindig én hívom a T-t és nem az ügyfél, és bizony kód nélkül nem csinálnak meg semmit - ami természetes. Akkor most van kód vagy nincs kód? Mert nekem van ami eddig jó volt, de ma már nem.

Már ott tartok, hogy írom a felvételek azonosítóit, hátha szükség lesz rá.

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Sándor Sárosi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...