Törölt_tag5492 Posztolva ekkor: 2015. november 13. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. november 13. HelloSzerződésem kelte 2015. szeptember 17. - ennek ellenére mind a mai napig nem kaptam számlát, jó lenne tudni, hogy miért.Nem szeretnék egyszerre több hónapot fizetni, így is elég drága ez a net. köszönöm a válaszokat Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. november 16. Megosztás Posztolva: 2015. november 16. @dnejuditsztem erre mi itt nem tudunk pontos választ adni. a legjobb amit tehetsz, hogy felhívod az ügyfélszolgálatot 1412 (vezetékes), 1430 (mobil) vagy írsz nekik itt e-mailt. még az is előfordulhat, hogy készült számlád, csak te nem kaptad meg... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag5492
Hello
Szerződésem kelte 2015. szeptember 17. - ennek ellenére mind a mai napig nem kaptam számlát, jó lenne tudni, hogy miért.
Nem szeretnék egyszerre több hónapot fizetni, így is elég drága ez a net.
köszönöm a válaszokat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.