dnejudit

Nem kaptam számlát

Kérdés

Hello

Szerződésem kelte 2015. szeptember 17. - ennek ellenére mind a mai napig nem kaptam számlát, jó lenne tudni, hogy miért.

Nem szeretnék egyszerre több hónapot fizetni, így is elég drága ez a net.

 

köszönöm a válaszokat

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

@dnejudit

sztem erre mi itt nem tudunk pontos választ adni. a legjobb amit tehetsz, hogy felhívod az ügyfélszolgálatot 1412 (vezetékes), 1430 (mobil) vagy írsz nekik itt e-mailt. 
még az is előfordulhat, hogy készült számlád, csak te nem kaptad meg... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most