Ugrás a tartalomhoz
  • 3

Dominó egyenleg visszafizetés.


Roli82

Kérdés

Milyen esetben lehet visszaigényelni a megszűnt Dominó előfizetés egyenlegét?

A Dominó előfizetéseden megmaradt, fel nem használt egyenleg összegét vissza tudod igényelni, ha

    a Dominó szerződésed 2015. december 1-jén, vagy azt követően szűnt meg (már nem tölthető fel az egyenleged)
    és a Dominó szerződésed megszűnésétől számítva a visszaigénylésed benyújtási idejéig még nem telt el 1 év.

Amennyiben Dominó előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta kevesebb, mint 90 nap telt el (hívószám lekötési idő), akkor előfizetésed még nem szűnt meg. Töltsd fel előfizetésed egyenlegét, ezzel előfizetésed újra aktiválódik! Korábbról fennmaradt egyenleged az új feltöltés összegéhez hozzáadódik, azt felhasználhatod.

Az igény rögzítéséhez szükség van egy olyan bankszámlaszám megadására, amely a neveden van, mert az összeg visszatérítése jelenleg kizárólag bankszámlaszámra való utalással történik.

Részletesebb információért látogass el az alábbi weboldalra.

Link

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...