Roli82

Dominó egyenleg visszafizetés.

Kérdés

Milyen esetben lehet visszaigényelni a megszűnt Dominó előfizetés egyenlegét?

A Dominó előfizetéseden megmaradt, fel nem használt egyenleg összegét vissza tudod igényelni, ha

    a Dominó szerződésed 2015. december 1-jén, vagy azt követően szűnt meg (már nem tölthető fel az egyenleged)
    és a Dominó szerződésed megszűnésétől számítva a visszaigénylésed benyújtási idejéig még nem telt el 1 év.

Amennyiben Dominó előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta kevesebb, mint 90 nap telt el (hívószám lekötési idő), akkor előfizetésed még nem szűnt meg. Töltsd fel előfizetésed egyenlegét, ezzel előfizetésed újra aktiválódik! Korábbról fennmaradt egyenleged az új feltöltés összegéhez hozzáadódik, azt felhasználhatod.

Az igény rögzítéséhez szükség van egy olyan bankszámlaszám megadására, amely a neveden van, mert az összeg visszatérítése jelenleg kizárólag bankszámlaszámra való utalással történik.

Részletesebb információért látogass el az alábbi weboldalra.

Link

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most