soosi

számla

Kérdés

2015. november 21.-én kötöttem Magenta1 előfizetésben otthoni IPTV-Telefon-Internet-Mobil telefon szerződést a T-Commal. Az óta csak a mobil telefon számla érkezett meg második unszolásomra (igaz az sem a kért elektronikus úton, hanem nyomtatva...). Az otthoni szolgáltatásokról eddig egy számlát sem kaptam. Többszöri érdeklődésemre a telefonos ügyfélszolgálat csak azt tudja folyamatosan mondani, hogy várjak... A net-es ügyfélszolgálati honlap gyakorlatilag a mai napig nem üzemel rendesen.Meg tudja valaki mondani (akár az illetékesek!), hogy mikor lesz végre rendben a számlázás és a net-es ügyintézés? Mert gondolom egyszer csak megszórnak egy igen nagy összegű, összesített számlával, pár napos fizetési határidőre, ami igencsak kellemetlen mértékű kiadás lesz részemről, és az a szolgáltatót nem fogja érdekelni. Fölöttébb kellemetlen érzés ez új előfizetőként...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most