Sajnálatos módon önhibámon kívül szervizelni kell az alig fél éves telefonomat. Üzletükben a kolléganő közölte velem, hogy csere készülék már kb. 1 éve nem jár a jótállásos szervízbe küldés esetén sem. A telefonom nem kis értékű, ráadásul nano sim-el működik, ami a családban sajnos másnak nincs. A telefonom munka eszköz, amit napi szinten folyamatosan használok, de így még a munkámat sem tudom rendesen végezni, mivel egy egyszerű telefont sem tudok elintézni!
Ráadásul a kolléganőjük azt mondta, hogy sms-ben értesítenek ha kész van a készülék, és mehetek érte. Kérdésemre, miszerint mégis honnan tudjam mikor jön az sms, csak meghúzta a vállát és egy sajnálom-al elintézte a dolgot.
Kérdésem az lenne, hogy ha van egy szolgáltatásuk, amivel csökkenthetik az esetleges kényelmetlenséget, azt miért kell megszüntetni?
Kérdés
Törölt_tag5839
Sajnálatos módon önhibámon kívül szervizelni kell az alig fél éves telefonomat. Üzletükben a kolléganő közölte velem, hogy csere készülék már kb. 1 éve nem jár a jótállásos szervízbe küldés esetén sem. A telefonom nem kis értékű, ráadásul nano sim-el működik, ami a családban sajnos másnak nincs. A telefonom munka eszköz, amit napi szinten folyamatosan használok, de így még a munkámat sem tudom rendesen végezni, mivel egy egyszerű telefont sem tudok elintézni!
Ráadásul a kolléganőjük azt mondta, hogy sms-ben értesítenek ha kész van a készülék, és mehetek érte. Kérdésemre, miszerint mégis honnan tudjam mikor jön az sms, csak meghúzta a vállát és egy sajnálom-al elintézte a dolgot.
Kérdésem az lenne, hogy ha van egy szolgáltatásuk, amivel csökkenthetik az esetleges kényelmetlenséget, azt miért kell megszüntetni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.