Roli82

Ügyfélszolgálati rendszer karabantartás.

Kérdés

" A Magyar Telekom ügyfélszolgálati rendszerében előre tervezett karbantartási, fejlesztési munkákat végez. Emiatt február 12-én, pénteken, az esti óráktól, továbbá február 13-án és 14-én, jellemzően a délelőtti órákban a telefonos ügyfélszolgálaton (1412, 1430, 1435) a várakozási idő megnövekedhet, egyes esetekben pedig nem érhetők el az ügyfélszolgálati számok.  Az ügyfelek ez idő alatt is kényelmesen intézhetik ügyeiket otthonról honlapunkon, illetve az okostelefonra letölthető Telekom alkalmazáson keresztül. A Telekom ezúton is köszöni ügyfelei türelmét és megértését! "

Forrás: telekom.hu

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

" Kedves Ügyfelünk!

Karbantartás miatt weboldalunk, online ügyfélszolgálatunk, valamint a Telekom alkalmazás előre láthatóan 2016. február 19-én péntek estétől 2016. február 21-én vasárnap reggelig nem lesz elérhető, továbbá telefonos  ügyfélszolgálatunk csak általános tájékoztatást tud nyújtani. A munkálatok természetesen nem érintik a szolgáltatások igénybevételét, az elvesztett vagy lopott SIM-kártyák letiltását, valamint a hibabejelentést. Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmüket kérjük. Megértésüket ezúton is köszönjük! "

Forrás: telekom.hu

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most