Roli82 Posztolva ekkor: 2016. február 12. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. február 12. (szerkesztve) " A Magyar Telekom ügyfélszolgálati rendszerében előre tervezett karbantartási, fejlesztési munkákat végez. Emiatt február 12-én, pénteken, az esti óráktól, továbbá február 13-án és 14-én, jellemzően a délelőtti órákban a telefonos ügyfélszolgálaton (1412, 1430, 1435) a várakozási idő megnövekedhet, egyes esetekben pedig nem érhetők el az ügyfélszolgálati számok. Az ügyfelek ez idő alatt is kényelmesen intézhetik ügyeiket otthonról honlapunkon, illetve az okostelefonra letölthető Telekom alkalmazáson keresztül. A Telekom ezúton is köszöni ügyfelei türelmét és megértését! " Forrás: telekom.hu Szerkesztve ekkor: 2016. február 12. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2016. február 19. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. február 19. " Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt weboldalunk, online ügyfélszolgálatunk, valamint a Telekom alkalmazás előre láthatóan 2016. február 19-én péntek estétől 2016. február 21-én vasárnap reggelig nem lesz elérhető, továbbá telefonos ügyfélszolgálatunk csak általános tájékoztatást tud nyújtani. A munkálatok természetesen nem érintik a szolgáltatások igénybevételét, az elvesztett vagy lopott SIM-kártyák letiltását, valamint a hibabejelentést. Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmüket kérjük. Megértésüket ezúton is köszönjük! " Forrás: telekom.hu Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.