Törölt_tag5968 Posztolva ekkor: 2016. február 16. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. február 16. Jónapot! Sehogy sem sikerül telefonon kérdezni önöket ezért írok itt! Egy családtag halála után folyamatosan jön a tartozáskövetelés, míg a halotti anyakönyvi nyilatkozatot elküldtül a *****nak. Mi az eljárás ilyen esetben? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Deino Posztolva: 2016. február 16. Megosztás Posztolva: 2016. február 16. Szerintem jelezz nekik a Facebookon, hátha úgy visszahívnak, vagy beveszik az adataidat... azt fontos tudni hogy a halálozás bejelentéséig fizetni kell a telefont. Én más szolgáltatónál játszottam ezt így le, hiszen ugyanez történt meg velem tavaly februárban. Nem olvastam ÁSZF-et, viszont a halálozás oka mondhatni (azért így irom, mert láttam már furcsa ÁSZF-eket) mindig a szerződés megszüntetésével jár, így ha hűségidő volt, ha nem, a szolgáltatás megszüntethető, vagy átvehető. A tartozás az tartozás... mint írtam a bejelentésig fizetni kellene elvben, így ha 3 hónapot mondjuk nem fizetett be az illető, attól az még él elvben... bár itt is ahány cég annyi megoldás, nem akarok *****séget írni, nekünk ki kellett fizetni azt a bontott hónapot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2016. február 17. Megosztás Posztolva: 2016. február 17. Hello Áron, részvétem az van, amit Deino írt, valahogyan el kellene érni a Tét (a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te), és jelezni feléjük a helyzetet. ugyanis ilyenkor tényleg rugalmasan és gyorsan intéznek mindent (sajnos nekem is volt alkalmam megélni kétszer), de ehhez tudomást kell szerezniük a halálesetről. a tartozást is meg tudják nézni (annak függvényében jöhetett össze, hogy mikor, mit kértetek, megkapták-e, mikor kapták meg, és előtte volt-e tartozás)... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Deino Posztolva: 2016. február 17. Megosztás Posztolva: 2016. február 17. (szerkesztve) 1 órája, teherwagon írta: Hello Áron, részvétem az van, amit Deino írt, valahogyan el kellene érni a Tét (a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te), és jelezni feléjük a helyzetet. ugyanis ilyenkor tényleg rugalmasan és gyorsan intéznek mindent (sajnos nekem is volt alkalmam megélni kétszer), de ehhez tudomást kell szerezniük a halálesetről. a tartozást is meg tudják nézni (annak függvényében jöhetett össze, hogy mikor, mit kértetek, megkapták-e, mikor kapták meg, és előtte volt-e tartozás)... Az a gond hogy a tulajdonos halálának napjáig eredetileg fennálló tartozás él (bár méltányossági alapon ezt elengedhetik) Csak az azt követő díjakat engedi el a szolgáltató feltéve hogy időben jelzed. Szerkesztve ekkor: 2016. február 17. Szerkesztő: Deino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag5968
Jónapot!
Sehogy sem sikerül telefonon kérdezni önöket ezért írok itt!
Egy családtag halála után folyamatosan jön a tartozáskövetelés, míg a halotti anyakönyvi nyilatkozatot elküldtül a *****nak.
Mi az eljárás ilyen esetben?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.