Törölt_tag5968

Telefon tulajdonos halála.

Kérdés

Jónapot!

Sehogy sem sikerül telefonon kérdezni önöket ezért írok itt!

Egy családtag halála után folyamatosan jön a tartozáskövetelés, míg a halotti anyakönyvi nyilatkozatot elküldtül a *****nak.

Mi az eljárás ilyen esetben?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

1 órája, teherwagon írta:

Hello Áron, részvétem :( az van, amit Deino írt, valahogyan el kellene érni a Tét (a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te), és jelezni feléjük a helyzetet. ugyanis ilyenkor tényleg rugalmasan és gyorsan intéznek mindent (sajnos nekem is volt alkalmam megélni kétszer), de ehhez tudomást kell szerezniük a halálesetről. a tartozást is meg tudják nézni (annak függvényében jöhetett össze, hogy mikor, mit kértetek, megkapták-e, mikor kapták meg, és előtte volt-e tartozás)...

Az a gond hogy a tulajdonos halálának napjáig eredetileg fennálló tartozás él (bár méltányossági alapon ezt elengedhetik) :( Csak az azt követő díjakat engedi el a szolgáltató feltéve hogy időben jelzed.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Áron, részvétem :( az van, amit Deino írt, valahogyan el kellene érni a Tét (a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te), és jelezni feléjük a helyzetet. ugyanis ilyenkor tényleg rugalmasan és gyorsan intéznek mindent (sajnos nekem is volt alkalmam megélni kétszer), de ehhez tudomást kell szerezniük a halálesetről. a tartozást is meg tudják nézni (annak függvényében jöhetett össze, hogy mikor, mit kértetek, megkapták-e, mikor kapták meg, és előtte volt-e tartozás)...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem jelezz nekik a Facebookon, hátha úgy visszahívnak, vagy beveszik az adataidat... azt fontos tudni hogy a halálozás bejelentéséig fizetni kell a telefont.

Én más szolgáltatónál játszottam ezt így le, hiszen ugyanez történt meg velem tavaly februárban. Nem olvastam ÁSZF-et, viszont a halálozás oka mondhatni (azért így irom, mert láttam már furcsa ÁSZF-eket) mindig a szerződés megszüntetésével jár, így ha hűségidő volt, ha nem, a szolgáltatás megszüntethető, vagy átvehető.

A tartozás az tartozás... mint írtam a bejelentésig fizetni kellene elvben, így ha 3 hónapot mondjuk nem fizetett be az illető, attól az még él elvben... bár itt is ahány cég annyi megoldás, nem akarok *****séget írni, nekünk ki kellett fizetni azt a bontott hónapot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most