"Aranyfokozatú ügyfélként" (érted még fokozzák is az embereket,mert amúgy a sima ügyfél az már milyen,lesznek majd rangok is hogy aranyfokozat kis csillaggal meg gyémánt félhold )arra gondoltam mikor nézegettem a webshopot(amibe 5 szörre sikerült belépnem anélkül hogy hiba üzenet lett volna)veszek már egy tabletet magamnak mert az kell minden képpen.Na ki is dobott egy jó kis konstrukciót,kedvező díjcsomaggal,és persze részletre mert hát sajnos nincs a bérem 3 ezer euro.El is küldtem nagyduzzogva egy álmos szombat délután a rendelésem,amire küldtek egy szép kis e-mailt hogy "FELDOLGOZÁS ALATT" és majd a kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot(ezeknél ez valami kényszeres szlogen ez a felvesszük a KAPCSOLATOT,mi vagyok én egy E.T?)Na nem vették fel nemhogy a kapcsolatot de semmit.Erre csütörtökön betelcsizek a tizennégyharmincra hogy tudom hogy hibáztam,és meleg is van,meg esett is,de nekem ez nem jó.A callcenteres azt tudta mondani amit én is láttam:FELDOLGOZÁS ALATT.Na puff.Valaki dolgozza még fel.Mert ha a hentesnél érted nincsen lapocka mert feldolgozás alatt van de egy webshopba mit dolgoz fel 4 napon át?Szóval ahogy molyolok felugrik egy ilyen chat ablak hogy írjam tele bánattal.Ha hiszitek hanem,a másik oldalán a drótnak egy olyan madár volt aki megmondta a frankót:hívjam a kiszállítást.Erre persze naná hogy felhívom,nem törödve a 2x 30 perc várakozással headsettel a fejemen halgattam a Telekom nótát,amit nem tudom miért kell ilyen piszkos ******* minőségben nyomatni.Felvette egy hölgy,aki elmondta a frankót.ENGEDÉLYEZTE egy góré a vásárlást,de csak akkor ha a meglévő előfizetésemhez tartozó szintén törlesztős készülék még hátralévő egy éves részletét kipattintom.Mondom neki aztán hamaccs lenne ez?Nem tudja,ő nem látja.ÓÓÓÓÓÓÓ.Akkor tapintsa ki.Istenem.Na jó mondom elmegyek a személyes ügyfélszolgálatra mert ugye ez egy telekommunikációs PIACVEZETŐ cég de a webshopjából nem lehet rendelni semmit anélkül hogy na mindegy.Erre kiteszem a lábam hív egy nő hogy ő a kiszállításról adategyeztet.Mondom csakhogy kedves felhívott mán így 60 perc várakozás meg 4 nap eltelte meg miegyéb után.Na leegyeztettük szépen hogy a dolog egyszerű,én elslattyogok becsengetem a pénzt,telefonálok(nem kell várni csak 30 percet nyugi)és ő máris berakja a kis nejlonba a cuccot.Na elzarándokolok az ügyfélszolgálatra ahol alapból nincs kitéve egy szék sem,szóval ájjávazze 1 órát a halál izzadt valószinű aranyfokozatú vagy fogú emberek között.+1 óra - 24 rugó mission accepted.Kifizettem amit ki kell.Na boldogság vaaaan,telefon hogy minden zsír,erre a hölgy (már a 3-4 .)közli hogy nagyon rendes vagyok,ügyes és jó kisfiú,de hiába az aranyfokozatom,ELMEHETEK A PICSÁBA NEM KAPOK SEMMIT SE mert bár ő nagyonnagyon szertné,de most figyelj:nem engedi a gép.The maschine will rise.Na egy kicsit depis lettem,föleg miután csippant a telcsim és egy e-mailben azt írták a kiszállításról hogy ők nem tudták velem felvenni a KAPCSOLATOT!!!!!!!!!Gyerekek.Ez egy egész csütörtök volt,tök szopás,sorbanállás,fizetgetés,miegyéb és mi lett a vége?Nagy ****** az.Szóval mindenki igyekezzen minél előbb aranyfokozatról platinára,gyémántra,meg istenkirályfáraóra lépni mert itt apám semmi jóra ne számíts.És még utánna érted ide meg oda telcsizzek hogy felvegyük a KAPCSOLATot.Mert a számom 30 as,a várakozási idő 30 perc,válasz 30 nap.Telekom én így szertlek!!!
Kérdés
tret
"Aranyfokozatú ügyfélként" (érted még fokozzák is az embereket,mert amúgy a sima ügyfél az már milyen,lesznek majd rangok is hogy aranyfokozat kis csillaggal meg gyémánt félhold )arra gondoltam mikor nézegettem a webshopot(amibe 5 szörre sikerült belépnem anélkül hogy hiba üzenet lett volna)veszek már egy tabletet magamnak mert az kell minden képpen.Na ki is dobott egy jó kis konstrukciót,kedvező díjcsomaggal,és persze részletre mert hát sajnos nincs a bérem 3 ezer euro.El is küldtem nagyduzzogva egy álmos szombat délután a rendelésem,amire küldtek egy szép kis e-mailt hogy "FELDOLGOZÁS ALATT" és majd a kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot(ezeknél ez valami kényszeres szlogen ez a felvesszük a KAPCSOLATOT,mi vagyok én egy E.T?)Na nem vették fel nemhogy a kapcsolatot de semmit.Erre csütörtökön betelcsizek a tizennégyharmincra hogy tudom hogy hibáztam,és meleg is van,meg esett is,de nekem ez nem jó.A callcenteres azt tudta mondani amit én is láttam:FELDOLGOZÁS ALATT.Na puff.Valaki dolgozza még fel.Mert ha a hentesnél érted nincsen lapocka mert feldolgozás alatt van de egy webshopba mit dolgoz fel 4 napon át?Szóval ahogy molyolok felugrik egy ilyen chat ablak hogy írjam tele bánattal.Ha hiszitek hanem,a másik oldalán a drótnak egy olyan madár volt aki megmondta a frankót:hívjam a kiszállítást.Erre persze naná hogy felhívom,nem törödve a 2x 30 perc várakozással headsettel a fejemen halgattam a Telekom nótát,amit nem tudom miért kell ilyen piszkos ******* minőségben nyomatni.Felvette egy hölgy,aki elmondta a frankót.ENGEDÉLYEZTE egy góré a vásárlást,de csak akkor ha a meglévő előfizetésemhez tartozó szintén törlesztős készülék még hátralévő egy éves részletét kipattintom.Mondom neki aztán hamaccs lenne ez?Nem tudja,ő nem látja.ÓÓÓÓÓÓÓ.Akkor tapintsa ki.Istenem.Na jó mondom elmegyek a személyes ügyfélszolgálatra mert ugye ez egy telekommunikációs PIACVEZETŐ cég de a webshopjából nem lehet rendelni semmit anélkül hogy na mindegy.Erre kiteszem a lábam hív egy nő hogy ő a kiszállításról adategyeztet.Mondom csakhogy kedves felhívott mán így 60 perc várakozás meg 4 nap eltelte meg miegyéb után.Na leegyeztettük szépen hogy a dolog egyszerű,én elslattyogok becsengetem a pénzt,telefonálok(nem kell várni csak 30 percet nyugi)és ő máris berakja a kis nejlonba a cuccot.Na elzarándokolok az ügyfélszolgálatra ahol alapból nincs kitéve egy szék sem,szóval ájjávazze 1 órát a halál izzadt valószinű aranyfokozatú vagy fogú emberek között.+1 óra - 24 rugó mission accepted.Kifizettem amit ki kell.Na boldogság vaaaan,telefon hogy minden zsír,erre a hölgy (már a 3-4 .)közli hogy nagyon rendes vagyok,ügyes és jó kisfiú,de hiába az aranyfokozatom,ELMEHETEK A PICSÁBA NEM KAPOK SEMMIT SE mert bár ő nagyonnagyon szertné,de most figyelj:nem engedi a gép.The maschine will rise.Na egy kicsit depis lettem,föleg miután csippant a telcsim és egy e-mailben azt írták a kiszállításról hogy ők nem tudták velem felvenni a KAPCSOLATOT!!!!!!!!!Gyerekek.Ez egy egész csütörtök volt,tök szopás,sorbanállás,fizetgetés,miegyéb és mi lett a vége?Nagy ****** az.Szóval mindenki igyekezzen minél előbb aranyfokozatról platinára,gyémántra,meg istenkirályfáraóra lépni mert itt apám semmi jóra ne számíts.És még utánna érted ide meg oda telcsizzek hogy felvegyük a KAPCSOLATot.Mert a számom 30 as,a várakozási idő 30 perc,válasz 30 nap.Telekom én így szertlek!!!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.