tret

Miért NE rendelj semmit ******

Kérdés

"Aranyfokozatú ügyfélként" (érted még fokozzák is az embereket,mert amúgy a sima ügyfél az már milyen,lesznek majd rangok is hogy aranyfokozat kis csillaggal meg gyémánt félhold )arra gondoltam mikor nézegettem a webshopot(amibe 5 szörre sikerült belépnem anélkül hogy hiba üzenet lett volna)veszek már egy tabletet magamnak mert az kell minden képpen.Na ki is dobott egy jó kis konstrukciót,kedvező díjcsomaggal,és persze részletre mert hát sajnos nincs a bérem 3 ezer euro.El is küldtem nagyduzzogva egy álmos szombat délután a rendelésem,amire küldtek egy szép kis e-mailt hogy "FELDOLGOZÁS ALATT" és majd a kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot(ezeknél ez valami kényszeres szlogen ez a felvesszük a KAPCSOLATOT,mi vagyok én egy E.T?)Na nem vették fel nemhogy a kapcsolatot de semmit.Erre csütörtökön betelcsizek a tizennégyharmincra hogy tudom hogy hibáztam,és meleg is van,meg esett is,de nekem ez nem jó.A callcenteres azt tudta mondani amit én is láttam:FELDOLGOZÁS ALATT.Na puff.Valaki dolgozza még fel.Mert ha a hentesnél érted nincsen lapocka mert feldolgozás alatt van de egy webshopba mit dolgoz fel 4 napon át?Szóval ahogy molyolok felugrik egy ilyen chat ablak hogy írjam tele bánattal.Ha hiszitek hanem,a másik oldalán a drótnak egy olyan madár volt aki megmondta a frankót:hívjam a kiszállítást.Erre persze naná hogy felhívom,nem törödve a 2x 30 perc várakozással headsettel a fejemen halgattam a Telekom nótát,amit nem tudom miért kell ilyen piszkos ******* minőségben nyomatni.Felvette egy hölgy,aki elmondta a frankót.ENGEDÉLYEZTE egy góré a vásárlást,de csak akkor ha a meglévő előfizetésemhez tartozó szintén törlesztős készülék még hátralévő egy éves részletét kipattintom.Mondom neki aztán hamaccs lenne ez?Nem tudja,ő nem látja.ÓÓÓÓÓÓÓ.Akkor tapintsa ki.Istenem.Na jó mondom elmegyek a személyes ügyfélszolgálatra mert ugye ez egy telekommunikációs PIACVEZETŐ cég de a webshopjából nem lehet rendelni semmit anélkül hogy na mindegy.Erre kiteszem a lábam hív egy nő hogy ő a kiszállításról adategyeztet.Mondom csakhogy kedves felhívott mán így 60 perc várakozás meg 4 nap eltelte meg miegyéb után.Na leegyeztettük szépen hogy a dolog egyszerű,én elslattyogok becsengetem a pénzt,telefonálok(nem kell várni csak 30 percet nyugi)és ő máris berakja a kis nejlonba a cuccot.Na elzarándokolok az ügyfélszolgálatra ahol alapból nincs kitéve egy szék sem,szóval ájjávazze 1 órát a halál izzadt valószinű aranyfokozatú vagy fogú emberek között.+1 óra - 24 rugó mission accepted.Kifizettem amit ki kell.Na boldogság vaaaan,telefon hogy minden zsír,erre a hölgy (már a 3-4 .)közli hogy nagyon rendes vagyok,ügyes és jó kisfiú,de hiába az aranyfokozatom,ELMEHETEK A PICSÁBA NEM KAPOK SEMMIT SE mert bár ő nagyonnagyon szertné,de most figyelj:nem engedi a gép.The maschine will rise.Na egy kicsit depis lettem,föleg miután csippant a telcsim és egy e-mailben azt írták a kiszállításról hogy ők nem tudták velem felvenni a KAPCSOLATOT!!!!!!!!!Gyerekek.Ez egy egész csütörtök volt,tök szopás,sorbanállás,fizetgetés,miegyéb és mi lett a vége?Nagy ****** az.Szóval mindenki igyekezzen minél előbb aranyfokozatról platinára,gyémántra,meg istenkirályfáraóra lépni mert itt apám semmi jóra ne számíts.És még utánna érted ide meg oda telcsizzek hogy felvegyük a KAPCSOLATot.Mert a számom 30 as,a várakozási idő 30 perc,válasz 30 nap.Telekom én így szertlek!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ez nem pech sajnos.Ez egy igen szomorú dolog,hogy egy piacvezető,milliárdos bevételű telekomunikációs cég telefonosügyfélszolgálatára 5-10 hívást kell indítani egy olyan dolog ügyében amit egyetlen e-mail el el lehet rendezni.Az utolsóbeszélgetés során kénytelen voltam beszélgetés közben letenni a telefont ,mert olyan ökörségeket mondott a nő hogyszerencsétlent majdnem lehülyéztem,így inkább letettem a telefont.Megmondom nálam hogy megy egy rendelés egy webshopból: 1.Kiválasztom a terméket 2. Berakom a kosárba. 3.Elküldöm a megrendelést 4.Megkapom az árút. Probléma esetén a webshopból felhívnak,értelmesen elmondják a problémát és annak a MEGOLDÁSÁT majd miután megbeszéltünk mindent vissza ugrunk a 4 pontra.Ez egy webshop vásárlás menete.Ebben sehol nincs egy napos ******,telefonálgatás ****betanított droidok dumáinak a végighallgatása,sorbanállás,stb stb stb.Ezért webshop.Egyébként akkor megoldom live.Vágod tesó?Ez nem pech,ez egy kritikán aluli minősíthetetlen ******* szolgáltatás,egy olyan cégtől amitől már huszonévvel ezelőtt is vettem telefont amin még smt sem lehetett írni.Szégyen rájuk nézve és ******* blama,hogy ilyen a rendszerük.De mivel ez magyarország mit is várhattunk volna.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én aztán akkor a T betegségben szenvedek..... Sajnos Neked peched van. Az a gép tud valamit :))))

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

ÜRES

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves tudományos főtag!Ekkora fokozattal már eljuthatott volna az érzés,hogy a sorokból kikövetkeztess.Mint említettem,egy egész csütörtöki napom ráment erre******,beszéltem vagy 5 ügyintézővel és 2 vel chateltem is.Ezek után elmentem személyesen is.Tehát fektettem bele energiát de annyit hogy abból kijött volna simán egy munkanap a kőmüves melett téglát hordva.Tudom hogy nagyon szívedhez nőtt ahogy te mondod a "T" és hidd el vettem tőlük én is már ezt azt amazt,van flottás csomagom meg mittom is én mim,és amit leírtam az sehol nem sántít hanem az a true story cimbi.Az meglehet hogy pont 4 **** ügyintézőt kifogtam(ugyanis csak egy volt közülük aki tudott információt is adni azon kívül hogy jóváhagyás alatt)de mindegy is.A lényeg az eljárás,nem az hogy kaptam e valamit vagy nem.Ez nem egy kegy,130 ezret kifizteni egy tabletért meg két éven át vagy még 100000 ft ot egy internetre ami 3 napig használható.Tökre nem izgat hogy nem raktam pénzt a zsebükbe de akármilyen nagy császár cég a "T" akkor se ******* az embereket halálba,mert a gép nem engedi.******Azoknak írtam ezt akik nem szenvednek magenta betegségben mint te,tudományos főtag,a nagy "T"-nél

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát, nem tom.... Nekem még sosem mondta a T, hogy nem ad :)) Sőt, kifejezetten szeret adni, mert ugye két év hűség, az mégiscsak két év hűség. Szóval Nálad valami nagyon sántít.... Ha a megoldásba is ennyit fektettél volna, akkor sztem már a kezedben lenne a tabelt :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most