2015.július végén rendeltem egy televíziót,többszöri ígérgetés ellenére sem kaptam meg. TÍrásbeni tájékoztatást sem kaptam,sőt titokban az oldalamról is eltüntették a szerződést,amit a Tkom írt. Még szerencse,én elmentettem.A fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordultam egy kérdéssel,ennek a másolatát teszem közzé. nagyon gondolja meg valaki,mit rtendel ettől a szélhámos cégtől. A bajom az,máshol is megvásárolhattam volna a televíziót,de úgy gondoltam ez egyszerűbb lesz így. Tévedtem.Tanulságként teszem közzé,mert a Tkom,miután a kormánnyal aláírta a megállapodást,azt hiszi mindent megtehet-és meg is- büntetlenülTisztelt fogyasztóvédelem!2015.07.30.-án rendeltem a magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatán egy db.SAMSUNG UE40EH5000WXXH FULL HD LED TV.-t ***** ****** vette fel a rendelést. 2015.08.04.-én a Telekom ügyfélhonlapján,a saját oldalamon szerepelt a szerződésmódosítás,mert a tv.vásárlásához két év hűségnyilatkozat kellett,valamint szerepel a megrendelt televízió is.Másnap augusztus 5.-én eltűnt a megrendelt televízió és a szerződés is az oldalamról,mindjárt telefonáltam,azt a választ kaptam,elkeveredett a megrendelés a Tkom és a futár közt,csak újra leadott rendelést fogadnak el. Közöltem,én elmentettem a Tkom oldaláról a velem szembeni szerződéskötést,az abban foglaltak szerint szeretném megkapni a televíziót. megkapom,intézik stb. Augusztus 11.-én ismét telefonáltam a Tkom ügyfélszolgálatára,ahol ******* ***** ügyintézővel beszéltem,aki azt mondta a televíziót a héten átadják a futárszolgálatnak. Ma 2015.augusztus 13.-án ismét telefonáltam a Tkom ügyfélszolgálatára,ahol *** **** ügyintézővel beszéltem. Ő azt mondta,három ízben lett a megrendelésem hiba miatt törölve. Mondtam neki,nekem szerződésem van a készülékre. utána nézett,s azt közölte velem,augusztus 10.-e óta ezt a készüléket nem forgalmazzák. Tisztelt fogyasztóvédelmi felügyelőség! Már sok mindent lenyeltem a Tkomnak,de ebben az ügyben szeretnék a végére járni a dolognak. Kérdésem az lenne: Visszaigazolt megrendelésem van,hűségnyilatkozatos szerződésmódosítással,melyet a Tkom két vezetője cégszerű aláírásával igazolt,az aláírt szerződésen szerepel a televízió típusa,amit megrendeltem,amire a hűségnyilatkozat vonatkozik. Ennek a dátuma 2015.aug.04. Viszont a televíziót már nem fogom megkapni,amit egyébként 91 éves anyukámnak szántam volna. Én úgy tudom,amennyiben a megrendelést elfogadó,azt visszaigazoló,szerződést módosító-az adott vásárlási,megrendelési szándékom közlése utáni szerződésben szereplő készüléket nem tudja a Telekom szállítani,akkor egy ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkező készüléket kell helyette biztosítania,ugyan azért a vételárért.Kérem szíves válaszukat,ez valóban így van,és ha igen,hogy tudom érvényesíteni. Köszönettel: Makaró Antal
Kérdés
nagymaki
2015.július végén rendeltem egy televíziót,többszöri ígérgetés ellenére sem kaptam meg. TÍrásbeni tájékoztatást sem kaptam,sőt titokban az oldalamról is eltüntették a szerződést,amit a Tkom írt. Még szerencse,én elmentettem.A fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordultam egy kérdéssel,ennek a másolatát teszem közzé. nagyon gondolja meg valaki,mit rtendel ettől a szélhámos cégtől. A bajom az,máshol is megvásárolhattam volna a televíziót,de úgy gondoltam ez egyszerűbb lesz így. Tévedtem.Tanulságként teszem közzé,mert a Tkom,miután a kormánnyal aláírta a megállapodást,azt hiszi mindent megtehet-és meg is- büntetlenülTisztelt fogyasztóvédelem!2015.07.30.-án rendeltem a magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatán egy db.SAMSUNG UE40EH5000WXXH FULL HD LED TV.-t ***** ****** vette fel a rendelést. 2015.08.04.-én a Telekom ügyfélhonlapján,a saját oldalamon szerepelt a szerződésmódosítás,mert a tv.vásárlásához két év hűségnyilatkozat kellett,valamint szerepel a megrendelt televízió is.Másnap augusztus 5.-én eltűnt a megrendelt televízió és a szerződés is az oldalamról,mindjárt telefonáltam,azt a választ kaptam,elkeveredett a megrendelés a Tkom és a futár közt,csak újra leadott rendelést fogadnak el. Közöltem,én elmentettem a Tkom oldaláról a velem szembeni szerződéskötést,az abban foglaltak szerint szeretném megkapni a televíziót. megkapom,intézik stb. Augusztus 11.-én ismét telefonáltam a Tkom ügyfélszolgálatára,ahol ******* ***** ügyintézővel beszéltem,aki azt mondta a televíziót a héten átadják a futárszolgálatnak. Ma 2015.augusztus 13.-án ismét telefonáltam a Tkom ügyfélszolgálatára,ahol *** **** ügyintézővel beszéltem. Ő azt mondta,három ízben lett a megrendelésem hiba miatt törölve. Mondtam neki,nekem szerződésem van a készülékre. utána nézett,s azt közölte velem,augusztus 10.-e óta ezt a készüléket nem forgalmazzák. Tisztelt fogyasztóvédelmi felügyelőség! Már sok mindent lenyeltem a Tkomnak,de ebben az ügyben szeretnék a végére járni a dolognak. Kérdésem az lenne: Visszaigazolt megrendelésem van,hűségnyilatkozatos szerződésmódosítással,melyet a Tkom két vezetője cégszerű aláírásával igazolt,az aláírt szerződésen szerepel a televízió típusa,amit megrendeltem,amire a hűségnyilatkozat vonatkozik. Ennek a dátuma 2015.aug.04. Viszont a televíziót már nem fogom megkapni,amit egyébként 91 éves anyukámnak szántam volna. Én úgy tudom,amennyiben a megrendelést elfogadó,azt visszaigazoló,szerződést módosító-az adott vásárlási,megrendelési szándékom közlése utáni szerződésben szereplő készüléket nem tudja a Telekom szállítani,akkor egy ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkező készüléket kell helyette biztosítania,ugyan azért a vételárért.Kérem szíves válaszukat,ez valóban így van,és ha igen,hogy tudom érvényesíteni. Köszönettel: Makaró Antal
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
12 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.