Rossz tájékoztatást kaptam két alkalommmal is a T-Pont munkatársaitól, kérem e levelet a Telekom döntéshozói felé is továbbítani! Az autóriasztóm Domino csomaggal működik, de a Telekom SMS -eit nem szeretném kapni, hanem a gyakori értesítéseket e-mailben, erre a Telekom munkatársai (Allee) azt mondták, hogy törvény írja elő, ezen nem lehet változtatni, EZ VISZONT NEM IGAZ!!!A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóságtól az alábbi választ kaptam: a 2003.évi C.törvény 144.&.4.b. pont valamint 136.&(1) bek. és a 132.&(4) bek. szerint lehet e-maiben is értesíteni az ügyfelet, ez a Szolgáltatótól függ!!!! Tehát a munkatársak téves tájékoztatást adtak, vagyis nem a Törvény rossz, hanem a Telekom nem hajlandó (eddig) változtatni az értesítési módon (gondolom, így kényelmesebb nekik). Várok egy tisztességes választ és azonnali intézkedést a Telekom döntéshozóitól, mivel feleslegese fizetek olyanért, amire nincs szükségem (ugyanis a risztó mindig továbbítja az üzeneteket a saját Telekomos telefonomra, így többletköltséggel terhel-nyugdíjasként pedig nem szeretnék feleslegesen kidomni pénzt). Mielőbbi választ várok, üdvözlettel,dr. Sárai László, nyugdíjas mérnök tanársl
Kérdés
laszlosarai
Rossz tájékoztatást kaptam két alkalommmal is a T-Pont munkatársaitól, kérem e levelet a Telekom döntéshozói felé is továbbítani! Az autóriasztóm Domino csomaggal működik, de a Telekom SMS -eit nem szeretném kapni, hanem a gyakori értesítéseket e-mailben, erre a Telekom munkatársai (Allee) azt mondták, hogy törvény írja elő, ezen nem lehet változtatni, EZ VISZONT NEM IGAZ!!!A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóságtól az alábbi választ kaptam: a 2003.évi C.törvény 144.&.4.b. pont valamint 136.&(1) bek. és a 132.&(4) bek. szerint lehet e-maiben is értesíteni az ügyfelet, ez a Szolgáltatótól függ!!!! Tehát a munkatársak téves tájékoztatást adtak, vagyis nem a Törvény rossz, hanem a Telekom nem hajlandó (eddig) változtatni az értesítési módon (gondolom, így kényelmesebb nekik). Várok egy tisztességes választ és azonnali intézkedést a Telekom döntéshozóitól, mivel feleslegese fizetek olyanért, amire nincs szükségem (ugyanis a risztó mindig továbbítja az üzeneteket a saját Telekomos telefonomra, így többletköltséggel terhel-nyugdíjasként pedig nem szeretnék feleslegesen kidomni pénzt). Mielőbbi választ várok, üdvözlettel,dr. Sárai László, nyugdíjas mérnök tanársl
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.