Kérdés

Sziasztok!

 

 

 

Karbantartás miatt weboldalunk, az önkiszolgáló ügyfélszolgálataink, valamint a Telekom alkalmazás 2016. február 19-én péntek estétől előreláthatóan 2016. február 21-én vasárnap reggelig nem elérhetőek, továbbá telefonos ügyfélszolgálatunk és üzleteink csak általános tájékoztatást tudnak nyújtani. A munkálatok természetesen nem érintik a meglévő szolgáltatások igénybevételét, az elvesztett vagy lopott SIM-kártyák letiltását, valamint a hibabejelentést. Az átmeneti kényelmetlenség miatt elnézéseteket és türelmeteket kérjük.

 

 

 

Megértéseteket ezúton is köszönjük!

 

 

 

Üdvözlettel:

 

 

 

Telekom és a Telekom fórum csapata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

" Kedves Ügyfelünk!

Karbantartás miatt online ügyfélszolgálatunk és online shopunk, valamint Telekom alkalmazásunk 2016. október 15-én 22 óra és várhatóan 2016. október 17-én 8 óra között nem lesz elérhető, továbbá telefonos ügyfélszolgálatunk és a Telekom üzletek csak általános tájékoztatást tudnak nyújtani. Számláidat banki átutalással vagy a Díjnet felületén továbbra is ki tudod fizetni. Köszönjük a türelmedet! "

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

 

A weboldalunk, az önkiszolgáló ügyfélszolgálataink, valamint a Telekom alkalmazás ismét elérhetőek, és telefonos ügyfélszolgálatunk is teljes körűen a rendelkezésetekre áll.

 

Köszönjük a türelmeteket, üdvözlettel:

 

Telekom és a Telekom fórum csapata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most