Dorka

Telekom alkalmazás számlabefizetés

Kérdés

A Telekom alkalmazáson keresztül próbálom napok óta befizetni a mobilszámlámat, mindig azt írja, valami hiba történt. Napok óta nem műkődik. A számlám már lejárt. Csekket nem szoktam kérni. Más is tapasztal ilyet? Holnap nyilván elballagok egy t-pontba, kivárom a szokásos 40-50 percet és befizetem, csak kíváncsi vagyok hogy nálam történt-e valami hiba vagy náluk.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Szívesen! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 perce, Dorka írta:

Az újratelepítés nem vált be, jön az online kísérlet....

Nna, online sikerült! Köszönöm!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az újratelepítés nem vált be, jön az online kísérlet....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Dorka!

Töröld az alkalmazást és telepítsd újra, hátha úgy sikerül ha nem akkor Online felületen próbáld meg befizetni a mobilszámlát!

Egyes T-Pontokban már nem lehet számlát befizetni, csak a kijelölt postákon! Az üzlet kereső oldalon meg lehet nézni, hogy melyikbe nem lehet befizetni ezt külön fel is tüntetik!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most