Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Telekom alkalmazás számlabefizetés


Törölt_tag6281

Kérdés

A Telekom alkalmazáson keresztül próbálom napok óta befizetni a mobilszámlámat, mindig azt írja, valami hiba történt. Napok óta nem műkődik. A számlám már lejárt. Csekket nem szoktam kérni. Más is tapasztal ilyet? Holnap nyilván elballagok egy t-pontba, kivárom a szokásos 40-50 percet és befizetem, csak kíváncsi vagyok hogy nálam történt-e valami hiba vagy náluk.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 5

Szia Dorka!

Töröld az alkalmazást és telepítsd újra, hátha úgy sikerül ha nem akkor Online felületen próbáld meg befizetni a mobilszámlát!

Egyes T-Pontokban már nem lehet számlát befizetni, csak a kijelölt postákon! Az üzlet kereső oldalon meg lehet nézni, hogy melyikbe nem lehet befizetni ezt külön fel is tüntetik!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...