A Telekom alkalmazáson keresztül próbálom napok óta befizetni a mobilszámlámat, mindig azt írja, valami hiba történt. Napok óta nem műkődik. A számlám már lejárt. Csekket nem szoktam kérni. Más is tapasztal ilyet? Holnap nyilván elballagok egy t-pontba, kivárom a szokásos 40-50 percet és befizetem, csak kíváncsi vagyok hogy nálam történt-e valami hiba vagy náluk.
Kérdés
Törölt_tag6281
A Telekom alkalmazáson keresztül próbálom napok óta befizetni a mobilszámlámat, mindig azt írja, valami hiba történt. Napok óta nem műkődik. A számlám már lejárt. Csekket nem szoktam kérni. Más is tapasztal ilyet? Holnap nyilván elballagok egy t-pontba, kivárom a szokásos 40-50 percet és befizetem, csak kíváncsi vagyok hogy nálam történt-e valami hiba vagy náluk.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.