Erik

Samsung Galaxy S7 hívás indítási probléma

Kérdés

Sziasztok!

Nem rég vettem egy Galaxy S7 készüléket, pár napja az új SIM kártyát is elkértem hozzá a T-Mobile-tól, egy ideig tökéletesen működött (kb. 4 nap) de most már olyan másfél napja, hogy nem tudok vele hívást kezdeményezni. A következő történik: ha tárcsázok valakit, teljesen normálisan kicsöng a telefon, viszont amint a másik oldalon felveszik megszakad a vonal. Ugyanezekről a készülékekről gond nélkül vissza lehet hívni a telefonomat, fel is tudom venni, minden úgy működik ahogy kellene, szóval csak akkor merül fel probléma ha én akarok hívni valakit. Több telefonnal próbáltam ezt, hogy biztos legyek abban, hogy a probléma az én oldalamon van, játszottam a beállításokkal és ment egy factory reset is, egyelőre semmi nem oldotta meg, interneten sem találtam sok használható megoldást, jelenleg pedig abban sem vagyok biztos, hogy ez telefon vagy szolgáltató oldali probléma, ha valakinek van ötlete / hasonló tapasztalata hálás lennék érte.

Köszönöm!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Erik

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Bocsánat de az írásodból nem volt egyértelmű nekem szóval át raktad másik telefonba a sim kártyádat ? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem, úgy értettem, hogy több telefont is megpróbáltam vele hívni, a sim kártyám nem raktam át más telefonba. Jelenleg nincs nálam másik olyan telefon amit tudnék nano simmel használni. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha nincs másik ilyen sim kártya foglatú telefon a közeledben, akkor be kéne menni egy T-pontba ott ki tudják próbálni a sim kártyádat egy másik telefonban. A Samsung Galaxy S7 telefonodba is tudnak tenni egy másik kártyát próba képen. Sajnos ez lehet sim kártya de lehet telefon hiba is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ugyan ez a probléma jött elő nekem is, csak nekem nem kellett 4 napot várni. Helyzet a következő. Megvettem egy kártyafüggetlen samsung galaxy s7-et a MM-ban szombaton. Kedden tudtam neki csak intézni a sim kártyát, de akkor rögtön jelentkezett a probléma, csak fél napig tartott mire rájöttem, hogy miért nem veszi fel nekem senki a telefont. Na ezután beszéltem a Samsung ügyfélszolgálattal, akik azt javasolták vigyem vissza az üzletbe (még úgyis tart a 3 nap cseregarancia). Visszavittem, ahol azt javasolták beszéljek inkább a szolgáltatómmal. Ez ugye a t-mobil. Felhívtam Önöket és javasoltak egy sim kártya cserét. Szerdán ez meg is történt és működött a hívás. Meg is örültem, hogy a kártya volt a baj mert ez volt a gyorsabb ügyintézés. Na fél nap elteltével újra jelentkezett a probléma. Ezután már mentem kicserélni a készüléket. Kipróbálták az üzletben, egy telefon reset után is fenn állt a probléma ezért készségesen kicserélték a készüléket. Sajnos azonban hazaérve tapasztaltam, hogy a probléma még mindig adott. Itt állok most jelenleg, hogy egy új telefonnal és új sim kártyával ugyan az a probléma áll fenn. Kipróbáltunk a telefonhoz egy *****fonos kártyát és azzal tudtunk telefonálni, de ugye egy fél napig a sajátommal is tudtam és ahogy fentebb írták más is tudott 4 napig, szóval kérdéses az is megoldás e. De várom válaszukat, tanácsaikat. 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én tegnapelőtt tűnt úgy, hogy tudok szerezni egy másik nanosimes telót tesztelésre, de már akkor délelőtt egyszerűen eltűnt a probléma és azóta is tudok telefonálni, ebből azt szűrtem le, hogy a szolgálatói oldalon lehetett valami gond.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Nekem is ugyan ez a probléma hogy meg kaptam az új nano sím kártyát és nem tudok vele hívni kivettem a telőből és  elvittem az egyik ismerőshöz és ott kipróbáltam az ő telefonjában tévese lehet hívni ugyan azt csinálta szerintem a sim kártyák nem jók nem hinném hogy a telefon lenne rossz . 

Szerintetek is ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztoi.

Ez valószínüleg szolgáltatói hiba lesz. Menjetek be a T-be, ott tudják orvosolni ezt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most