peti758

Online Ügyintézés Domino 5 kártyával : jelszó hiba

Kérdés

Tisztelt Hozzáértők !     (tudok a jelenlegi honlap felújítás esetleges zavaró hatásáról)

Röviden az előzmény: Váltottam havi előfizetésről domino 5-re,mert 8 év alatt nem használtam ki és egyre többet spóroltam volna:). A dominohoz még igényeltem egy Netplusz L mobilnetet  (1GB adatcsomag) is. Eredetileg is volt online belépésem a számlákhoz és a honlap szerint jártam el az új jelszó igénylésnél, (mobilról 1777) de miután többszöri próbálgatás és chatelés az ügyyintézőkkel...kiderült a személyes ügyintézésnél,hogy így nem lehet jelszót készíteni dominonál. Az ügyintéző adott egy szimpla 5 számos jelszót a személyim elkérése után, majd megköszöntem és megnyugodva távoztam. Ebben a jelszóban két szám egymást követve azonos volt,mondtam is,hogy ezt nem lehet,de a munkatárs azt mondta itt nem számít.

Hazaérve --lemondva a magyar meccsről-- elkezdtem a belépést ,de ismét elutasított a "jelszó vagy beazonosító hibás" szöveggel :)  Indult a chat és az újabb "ciklus" egy másik ügyintézővel, aki nagyon segítőkész volt ,de bármit javasolt a válaszom kényszerűen mindig csak az volt ,hogy "ezt már többször" végig  pötyögtem. Megadtam neki a mail címem is olyan esetre,ha később derülne ki valami  "nem felhasználói szintű bug" , akkor talán értesít erről.  

Talán még várok hátha itt is a véglegesítésig kell 1-2 nap ,mint a korlátozott jelszónál,amikor elfelejti az ember. Egyébként kis pause után a chates asszisztens is ezt javasolta, hogy  eleve tegyek úgy mintha már elfelejtettem volna és kezdjem el a "korlátozott jelszó" procedúrát. Nem tudta a hölgy ,hogy én már előzőleg ezt is kipróbáltam többször.

Régóta kb. 16 éve vannak jelszavaim, többféle módon regeltem már ,ellenőrző köröket írtam le, várakozásokat, linkeléseket,stb pontosan  és sikeresen, kevésbé fontos feladatokra is képes voltam végig zongorázni. Itt most 2 féle dologra használnám a felületet. (egyenleg feltöltés, adat vásárlás),tehát elég fontos. Jó lenne ha lenne egy "RESET" gomb az ügy rendezésében és működő belépés mint eddig kb. 5 éven keresztül. A biztonsággal is tisztában vagyok és én is hibázhattam , ahogy telt az idő és kezdtem kifáradni.

Kérem mondják meg mit  lehet ilyenkor tenni.

Rövidre zárnám a dolgokat,nem vagyok konfliktus kereső,(rájöttem menet közben, nincs veszteni valóm) ,de ahogy a számítógépes problémáimat szeretem megoldani, befejezni, ezt is, ha lehet befejezném már, mert kezd lassan unalmassá válni.  Üdvözlettel : Péter.      

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: peti758

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Probléma megoldva.

A probléma az volt hogy Telekom fiókba még a korábbi előfizetéses adatok maradtak bent és bár le lett választva a fiókról, de valahol megakadt a rendszerben amit az illetékesek töröltek és ennek köszönhetően most már rendbe van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Hasonlót tapasztalok én is. Pénteken lejárt az egyik előfizetésem amit apám használ, bementem másnap az üzletbe hogy vissza váltsam dominóba, ez meg is történt. Haza jöttem felhívtam a 1777, hogy be állítsam az 5 számból álló jelszót hogy az online felületet is tudjam használni, ez sikeresen meg is történt, de a weboldalra és az alkalmazásba nem tudok belépni " A megadott jelszó vagy belépési azonosító hibás. ". Anyám dominó kártyájával meg simán betudok lépni a webes felületre...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Válaszolnék magamnak. Az ügy kinyomozva.

Végül --  3 chat és 2 személyes ügyintézés után -- a kedves ügyintéző elmondta, hogy a domino miatt nem enged be a rendszer, tehát NEM LEHETSÉGES  ilyen módon online ügyeket intézni asztali gépről !!!  Félre tájékoztat a honlap, a chat-es ügyintézők szajkózzák  a "nem létező" megoldást a konkrét problémára, a személyes ügyintézés ( itt nem egy ügyintézőről beszélek, hanem "csoportosan" azaz sokan tanakodtak mindkét esetben)  is tudatlanságot sugall vagy rosszabb esetben tudatos elhallgatást.  Még szerencse az egészben, hogy  a Telekom Alkalmazás működik a telefonon. Érdekes ezt nem említette senki sem? Üdvözlettel: Péter.       

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most